نمایش Civilization 7 و GreedFall 2 در Future Games Show تأیید شد

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت اصلی بازی GreedFall 2: The Dying World
بازی‌های Civilization 7 و GreedFall 2 در رویداد Future Games Show به نمایش گذاشته می‌شوند.
تبلیغات

رویداد Future Games Show رأس ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه، ۳۱ مرداد به‌وقت ایران برگزار می‌شود و بلافاصله پس از افتتاحیه گیمزکام به نمایش بیش از ۵۰ بازی مختلف می‌پردازد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که نمایش دو بازی Sid Meier’s Civilization 7 و GreedFall 2: The Dying World در این رویداد تأیید شده است.

در Future Games Show می‌توان منتظر دو مصاحبه مفصل با توسعه‌‌دهندگان Sid Meier’s Civilization 7 بود؛ درحالی‌که نیم ساعت پس از شروع رویداد یک تریلر گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای از بازی در کانال توییچ استودیو Firaxis Games به نمایش گذاشته خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که در فیوچر گیمز شو یک تریلر گیم‌پلی از GreedFall 2: The Dying World نیز پیش از انتشار بازی به‌شکل Early Access در تاریخ ۳ مهر (۲۴ سپتامبر) پخش می‌شود.

بازی‌های SPINE و Caravan SandWitch نیز در رویداد Future Games Show به نمایش در می‌آیند. برخی از آثار شرکت 2K، استودیو Rebellion، شرکت Plaion، شرکت Nacon و شرکت Tripwire در این رویداد حضور خواهند داشت. طرفدارها احتمالا می‌توانند منتظر نمایش آثاری نظیر بازی Atomfall، بازی Test Drive Unlimited Solar Crown و بازی Terminator: Survivors درکنار رونمایی از بازی‌های جدیدی باشند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات