یوبیسافت ۴۵ نفر از نیروهای استودیوی Red Storm را اخراج می‌‍‌کند

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
توسعه دهندگان استودیوی Red Storm
جیسون شرایر گزارش می‌دهد که یوبیسافت در نظر دارد تا در ادامه‌ی روند تعدیل نیروهای شرکت‌های بازی‌سازی، ۴۵ نفر از نیروهای استودیوی Red Storm در کارولینای شمالی را اخراج کند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که روند این روزهای صنعت بازی که هر هفته خبر تعدیل نیروی یک شرکت دیگر اعلام می‌شود، همچنان ادامه دارد. اینبار خبر اخراج ۴۵ نفر از نیروهای یوبیسافت است که در رسانه‌ها مطرح شده است. جیسون شرایر از نشریه بلومبرگ گزارش می‌دهد که ناشر بازی‌های Assassin’s Creed «تصمیم دشوار و ضروری» را اتخاذ کرده است تا «اساس سازمانی این شرکت‌ها را با اهداف تجاری و توسعه‌ی پروژه‌های آینده‌ی آن‌ها متناسب سازی کند».

استودیوی Red Storm Entertainment که در کارولینای شمالی واقع شده است، بخشی از این تعدیل نیرو را به خود اختصاص می‌دهد. این تیم، همان توسعه‌دهنده‌ی بازی Tom Clancy’s The Division: Heartland است که اوایل امسال خبر لغو آن اعلام شد. بعد از لغو فرایند ساخت این بازی، یوبیسافت اعلام کرد که بخشی از نیروهای استودیوی Red Storm به پروژه توسعه Rainbow Six Siege و بازی شوتر جدید XDefiant ملحق خواهند شد که به‌گفته‌ی این شرکت، «فرصت‌های بیشتری» را برای آن‌ها به وجود می‌آورند. بنابراین ممکن است این تعدیل نیروها بخشی از پیامدهای لغو ساخت بازی Heartland باشد؛ اما درهرصورت دیدن توسعه‌دهندگان بیشتری که مجبور به کاهش تعداد نیروهای خود می‌شوند و افراد بیشتری شغل خود را از دست می‌دهند، اتفاق ناخوشایندی است.

لوگوی استودیوی Red Storm Entertainment

این شرکت اخیراً هم اعلام کرد که استودیوی تورنتو یوبیسافت ۳۳ نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند. شعبه تورنتو شرکت یوبیسافت در حال حاضر به‌عنوان توسعه‌دهنده اصلی نسخه بازسازی‌شده Splinter Cell فعالیت می‌کند. علاوه‌بر این، در اوایل ماه جاری اعلام شد که این استودیو از بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time که قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود، پشتیبانی خواهد کرد. پیش از این هم در ماه آوریل سال جاری (فروردین ۱۴۰۳)، این شرکت اعلام کرد که در حال سازماندهی مجدد بخش انتشارات جهانی و APAC است که منجر به اخراج ۴۵ کارمند شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات