Final Fantasy 16 احتمالا به ایکس باکس خواهد آمد

یک‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از شمشیر Clive در بازی Final Fantasy 16
طبق شایعه جدید منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که نسخه ایکس باکس بازی Final Fantasy XVI در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.
تبلیغات

اگر از طرفداران سری بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی و به‌خصوص مجموعه قدیمی و محبوب فاینال فانتزی باشید، احتمالا بازی Final Fantasy 16 را تجربه کرده‌اید؛ اثری که اواسط سال ۲۰۲۳ به‌صورت برای کنسول پلی استیشن 5 روانه بازار شد. حالا در جدیدترین اخبار بازی، شایعه شده است که این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس نیز عرضه خواهد شد. این درحالی است که چندی پیش زمزمه‌های رونمایی از نسخه پی سی بازی در آینده نزدیک نیز به گوش می‌رسید.

NateDrake، کاربر شناخته شده‌ی انجمن Resetera که سابقه خوبی در افشای اطلاعات غیررسمی دارد، مدعی شده است که بازی Final Fantasy 16 برای پلتفرم‌های ایکس باکس هم عرضه خواهد شد و تنها اعلام رسمی آن از سوی اسکوئر انیکس، ناشر بازی باقی مانده است. در این پست می‌نویسد: « Final Fantasy XVI روی ایکس باکس به حقیقت خواهد پیوست، فقط منتظریم تا اسکوئر انیکس آن را تأیید کند.»

شخصیت مرد در بازی Final Fantasy XVI

بازی فاینال فانتزی ۱۶ در ماه ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شد و مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. در متن معرفی رسمی این بازی نوشته شده است: «شانزدهمین نسخه اصلی و مستقل مجموعه‌ی افسانه‌ای فاینال فانتزی، فضای تاریک‌تری را برای این مجموعه نقش آفرینی رقم می‌زند که با داستان پیچیده‌ای از انتقام، درگیری قدرت‌ها و تراژدی‌های اجتناب ناپذیر همراه است.» Final Fantasy 16 از نظر داستانی یک جهان فانتزی تاریک با ظواهر مختلف را به‌تصویر می‌کشد.

درواقع هیروشی تاکای، کارگردان اصلی بازی ایده دارک فانتزی بودن بازی را در طول توسعه بازی مطرح کرد و نائوکی یوشیدا قصد داشت تا بازی‌ای را توسعه دهد که از نظر داستانی و ساختار، متفاوت از سایر فاینال فانتزی‌ها باشد. ساختار داستانی بازی حس و حال قرون وسطی را القا می‌کند. داستان در جهانی به اسم Valisthea روایت می‌شود. Valisthea خود به دو قاره Ash و Storm تقسیم شده و ۶ سرزمین مختلف از جمله Grand Duchy of Rosaria، Holy Empire of Sanbreque و Dhalmekian Republic در این جهان قرار گرفته‌اند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات