سازنده ماد Modern Warfare 2: حذف این ماد توسط اکتیویژن یک اقدام خودخواهانه بود

یک‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
پوستری از بازی Call of Duty Modern Warfare
سازنده H2M که محتوای Modern Warfare 2 را به Modern Warfare Remastered اضافه می‌کرد، به حذف این ماد توسط اکتیویژن واکنش نشان داد.
تبلیغات

سازنده H2M به وسیله ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، حذف این ماد توسط اکتیویژن را اقدامی خودخواهانه توصیف کرد. چند روز پیش بود که ماد مورد انتظار H2M توسط اکتیویژن تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و حذف شد.

این ماد محتوای آنلاین و چندنفره Modern Warfare 2 را به بازی Modern Warfare Remastered اضافه می‌کرد و به‌لطف آن تعداد بازیکنان Modern Warfare Remastered در استیم رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده بود. سازنده ماد در قسمتی از ویدیوی خود می‌گوید:

«اساسا به‌دلیل محبوبیت H2M، نزدیک بودن عرضه Black Ops 6 و مارکتینگ بازی آن‌ها نمی‌خواستند این ماد بر فروش Black Ops 6 تاثیری داشته باشد. اکتیویژن بر این باور بود که H2M به عملکرد تجاری Black Ops 6 لطمه خواهد زد و به همین دلیل آن را حذف کردند.»

او در ادامه توضیح داد که مهم نیست از چه بازی‌ای برای ساخت این پروژه استفاده می‌کردند؛ زیرا اکتیویژن درهرصورت آن را متوقف می‌کرد. ماد H2M توانسته است نظرات مثبت زیادی را از سوی کامینیوتی Call of Duty به خود جذب کند.

با اینکه اکتیویژن از راه قانونی موفق شد جلوی انتشار H2M را بگیرد و سازندگان نیز به این خواسته را اجرا کردند، اما شخصی دیروز این ماد را در فضای مجازی منتشر کرد و هم‌اکنون قابل بازی است. لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات