مایکروسافت می‌خواهد بازی‌های قدیمی مارول را برای ایکس باکس پورت کند

یک‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
ددپول تفنگ و شمشیر به دست در بازی Deadpool
مایکروسافت به‌دنبال عرضه بازی‌های Deadpool و سری Marvel Ultimate Alliance روی کنسول‌های ایکس باکس است.
تبلیغات

پس از موفقیت عظیم فیلم Deadpool and Wolverine، تمام توجهات به سوی این کاراکترهای محبوب جلب شده است. یک بازی کلاسیک و باکیفیت از شخصیت ددپول وجود دارد؛ اما متاسفانه دیگر نمی‌توان آن را در فروشگاه‌ها یافت یا به‌صورت دیجیتالی خریداری کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده مایکروسافت می‌خواهد با پورت کردن بازی‌های Deadpool و Marvel Ultimate Alliance برای کنسول‌های ایکس باکس از موفقیت فیلم Deadpool and Wolverine بهره ببرد.

بازی‌های Deadpool و Marvel Ultimate Alliance توسط اکتیویژن منتشر شده‌اند که اکنون بخشی از مایکروسافت است. بااین‌حال مارول حقوق آن بازی‌ها و شخصیت‌ها را در اختیار دارد. نیک بیکر در طول پادکست Xbox Era ادعا کرد که شنیده است مایکروسافت در حال کار روی پورت این بازی‌ها است. با اینکه آن‌ها آثاری قدیمی هستند، اما Deadpool برای ایکس باکس وان منتشر شد و می‌توان آن را در نسل فعلی نیز به خوبی تجربه کرد.

پوستر بازی Marvel Ultimate Alliance 3

از آنجایی‌که قرارداد اکتیویژن و مارول چندین سال پیش به پایان رسید، هیچ یک از بازی‌های مذکور در حال حاضر برای خرید در دسترس نیستند. به‌نظر می‌رسد ایکس باکس در تلاش است تا این مشکل را حل کند و مجوز انتشار بازی‌ها را به‌دست بیاورد. توجه داشته باشید که این اقدام ممکن است شروع چیزی بزرگ‌تر باشد. شایعات مشابه در گذشته حاکی از آن بودند که ایکس باکس علاقه‌مند به بازگرداندن آثار قدیمی اکتیویژن است و کاتالوگ عظیمی از این بازی‌ها را در اختیار دارد.

شاید این اقدام درنهایت به بازسازی و انتشار مجدد آثاری همچون X-Men Origins Wolverine و Hulk: Ultimate Destruction ختم شود که هر دو بازی‌های باکیفیتی محسوب می‌شوند. درنهایت باید اشاره کنیم که مایکروسافت احتمالا راه دشواری در پیش خواهد داشت. استودیوی اینسامنیاک گیمز هم‌اکنون در حال توسعه بازی Marvel’s Wolverine است و این موضوع می‌تواند صدور مجوز را کمی پیچیده کند.

لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات