ویدیو گیم پلی ریمیک Silent Hill 2 سیستم مبارزات بازی و Pyramid Head را نشان می‌دهد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
شهر سایلنت هیل در بازی Silent Hill 2 Remake
ویدیو ۲۷ دقیقه‌ای بلوبرتیم از گیم‌پلی بازی Silent Hill 2 Remake شروع تغییر یافته، سیستم مبارزات و البته کاراکتر Pyramid Head را در این بازی نشان می‌دهد.
تبلیغات

استودیوی بلوبرتیم (Bloober Team)، علاوه‌بر تریلر جدیدی که امروز با محوریت داستان بازی Silent Hill 2 Remake به نمایش گذاشت، یک ویدیوی مفصل از گیم‌پلی این بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته است که گیم‌پلی رسمی بازی را روی کنسول پلی استیشن 5 نشان می‌دهد. در این ویدیو می‌توان جوانب مختلفی از تجربه‌ی نسخه بازسازی شده‌ی بازی، از جمله شروع تغییر یافته، سیستم مبارزات و البته کاراکتر Pyramid Head را مشاهده کرد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشای ویدیو با کیفیت بالاتر از یوتیوب

ویدیوی مذکور با همان سکانس‌های شروع کلاسیک بازی آغاز می‌شود؛ جایی که جیمز ساندرلند، شخصیت اصلی بازی پیش از اینکه از دستشویی‌های خراب بیرون شهر خارج شده و به سایلنت هیل نگاهی بیاندازد، چهره خود را در آینه نگاه می‌کند. صداپیشگی دوبله انگلیسی بازی با حضور لوک رابرت و سالومه گونارسدوتیر در نقش‌های جیمز و ماریا نیز در این ویدیو مشهود است و بسیار هم خوب به‌نظر می‌رسد.

به این ترتیب ماجرای ورود به شهر آغاز می‌شود و درحالی‌که اسناد و نشانه‌های وحشتناکی از اتفاقات گذشته بر این شهر یک به یک ظاهر می‌شوند، شهر با یک مه غلیظ پوشیده می‌شود و صداهای وحشتناکی طنین انداز می‌شوند. اگرچه در این ویدیو می‌توان مبارزات نزدیک بازی و نحوه‌ی تیراندازی در آن را مشاهده کرد، اما بخشی از مکانیزم حل پازل‌های بازی مثل چسباندن دو قطعه از یک صفحه وینیل و پخش آن روی گرامافون نیز به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که چطور برای به‌دست آوردن یک کلید باید دست‌های خود را به خون آغشته کنید. اما ویدیو گیم‌پلی بازی بعد از به صدا درآمدن آژیرها و مواجهه به کاراکتر مشهور Pyramid Head به پایان می‌رسد. ریمیک Silent Hill 2 در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات