جزئیات داستانی شخصیت‌های الحاقی آینده Mortal Kombat 1 مشخص شدند

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سایرکس در بازی Mortal Kombat 1
استودیو ندررلم جزئیات داستانی تازه‌ای درباره شخصیت‌های نوب سایبات، سکتور و سایرکس از بسته الحاقی Khaos Reigns بازی Mortal Kombat 1 را به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

زمانی‌که بسته الحاقی Khaos Reigns بازی Mortal Kombat 1 در ماه آینده عرضه شود، همراه‌با خود کمپین داستانی جدیدی را اضافه خواهد کرد که در آن شخصیت‌های قدیمی و محبوب سری ازجمله سایرکس، سکتور و نوب سایبات حضور دارند. بااین‌حال داستان دی‌ال‌سی در جهانی متفاوت از مولتی‌ورس مورتال کامبت روایت خواهد شد و به‌همین‌دلیل با شخصیت‌هایی کاملا متفاوت با گذشته مواجه خواهیم بود.

حالا استودیو ندررلم جزئیات تازه‌ای پیرامون این شخصیت‌ها و پیشنیه‌ی آن‌ها را در وب‌سایت رسمی بازی Mortal Kombat 1 به اشتراک گذاشته است. همانطورکه در تریلر اخیر بسته الحاقی Khaos Reigns دیدیم، سایرکس یک زن جنگجوی جوان از قبیله لین کوئی خواهد بود که به دنیای مورتال کامبت ۱ وارد می‌شود. این شخصیت توسط سکتور پرورش یافته است و برای خدمت به او در مبارزه با فنون رزمی و استفاده از تجهیزات جنگی به مهارت تحسین‌برانگیزی دست یافته است.

بااین‌حال تمایل سایرکس به پیمودن مسیری جدا از اهداف سکتور باعث درگیری‌هایی در قبیله لین کوئی خواهد شد. درهمین‌حال سکتور به‌عنوان Master Armorer قبیله لین کوئی در جهان Mortal Kombat 1 شناخته می‌شود. این شخصیت تحت تاثیر فرهنگ متعصبانه لین کوئی پرورش یافته و به‌مانند پدر و مادرش تبدیل به جنگویی زره‌پوش و رهبری‌کننده شده است.

پدر سکتور مقام Master Armorer قبلیه را در دست داشت تا اینکه فرزندش تحت تاثیر اعمال شگفت‌انگیز او قرار گرفت و سرانجام با شاگردی برای او توانست از مهارت‌های پدر فراتر برود و جای او را در قبیله تصاحب کند. در داستان Khaos Reigns، سکتور به‌عنوان وفادارترین خدمتکار ساب زیرو حضور دارد و تحولات بزرگی را برای لین کوئی رقم خواهد زد.

شخصیت‌های بسته الحاقی Khaos Reigns بازی Mortal Kombat 1

سرانجام یکی دیگر از شخصیت‌های فوق‌العاده محبوب در داستان Khaos Reigns، نوب سایبات است. این مبارز به‌عنوان روح بی هان مقتول که زمانی استاد بزرگ بی‌رحم لین کوئی بود، در بازی حضور خواهد یافت. این شخصیت در اصل توسط هاویک خدایی از جهان دیگر کشته شده است. سپس روح او دزدیده شد تا از آن برای خلق نوب سایبات استفاده شود. نوب در داستان آینده آتش هرج‌و‌مرج جهان خلق شده توسط لو کنگ را بیشتر شعله‌ور خواهد کرد و تازمانی‌که تمام شکل‌های اقتدار را نابود نکند، آرام نخواهد گرفت.

با تایید استودیو ندررلم بسته الحاقی Khaos Reigns درکنار اضافه کردن سه شخصیت قدیمی سری، مهمانان تازه‌ای ازجمله ترمیناتور T-1000 از فیلم Terminator 2: Judgment Day، گوست‌فیس از سری Scream و کانن بربر با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر را در دسترس خریداران قرار خواهد داد. این بسته الحاقی برای عرضه در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ س‌پتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات