بازی Silent Hill 2 Remake میزبان دشمنان، آیتم‌ها و پازل‌ها جدید خواهد بود

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
کله هرمی در بازی Silent Hill 2
پس از انتشار جدیدترین تریلر Silent Hill 2 Remake، ساعاتی پیش اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیار طرفداران قرار گرفت.
تبلیغات

تریلر داستانی جدید و گیم‌پلی گسترده‌ای از بازی Silent Hill 2 Remake با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است که اتمسفر ترسناک این بازسازی و گیم‌پلی اصلاح‌شده آن را برجسته می‌کند. این بازی دارای چندین تغییر اساسی در مقایسه با نسخه اورجینال خواهد بود؛ به‌عنوان مثال ساختمان‌های بیشتری برای کاوش کردن وجود خواهد داشت.

وبلاگ پلی استیشن اعلام کرده است که می‌توانید مهمات و اقلام مهمی را در ساختمان‌های مذکور پیدا کنید و برای ورود به برخی از آن‌ها مجبور خواهید شد شیشه‌های ساختمان را بشکنید. باید مراقب باشید؛ زیرا ممکن است با هیولاهای وحشتناکی روبه‌رو شوید. بلوبر تیم تایید کرده است که معماهای جدیدی در نسخه بازسازی‌شده وجود خواهند داشت.

در برخی پازل‌ها ایستر اگ‌هایی از نسخه اورجینال وجود دارد و می‌توانید سختی پازل‌ها را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین تأیید شده که جزئیات آپارتمان وود ساید و آپارتمان بلو کریک به‌طور قابل‌توجه‌ای نسبت به نسخه اصلی تغییر کرده است. دشمنان، آیتم‌ها و پازل‌ها در مکان‌های جدیدی قرار گرفته‌اند و قرار است حسابی شما را غافل‌گیر کنند.

بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳)‌ برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات