تاریخ انتشار نسخه پی‌ سی فاینال فانتزی ۱۶ مشخص شد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
Clive در بازی Final Fantasy 16
اسکوئر انیکس از انتشار بازی Final Fantasy 16 برای کامپیوتر در ماه آینده خبر داد.
تبلیغات

شرکت اسکوئر انیکس پس از حدود یک سال از تأیید در دست ساخت بودن نسخه پی‌سی فاینال فانتزی ۱۶، دقایقی پیش به‌طور رسمی تاریخ راهیابی این اثر نقش‌آفرینی به پلتفرم کامپیوتر را اعلام کرد.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) با قیمت ۵۰ دلار ازطریق فروشگاه‌های دیجیتالی استیم و اپیک گیمز برای پی‌سی عرضه خواهد شد، این در حالی است که این بازی با قیمت ۷۰ دلار برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده بود.

در همین حال، اسکوئر انیکس یک نسخه کامل ۷۰ دلاری از بازی Final Fantasy 16 را نیز ارائه می‌دهد که با خرید آن علاوه‌بر بازی اصلی، صاحب دو بسته الحاقی Echoes of the Fallent و The Rising Tide نیز خواهید شد.

همچنین نسخه دموی بازی فاینال فانتزی ۱۶ هم درحال‌حاضر برای کامپیوتر در دسترس است که به شما امکان تجربه بخش آغازین این اثر را می‌دهد. در صورتی که این دمو را تجربه کنید و سپس بازی را خریداری کنید، می‌توانید اطلاعات ذخیره‌سازی خود را به بازی اصلی منتقل کنید. تریلر معرفی نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy 16 را از دست ندهید:

دانلود از آپارات

بازی فاینال فانتزی ۱۶ هم‌اکنون ازطریق کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه است. با آمدن نسخه کامپیوتر، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک شاهد راهیابی این اثر به کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس باشیم، بااین‌حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانیم اسکوئر انیکس آن را برای پلتفرم‌های بیشتر منتشر می‌کند یا خیر.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات