تریلر جدید Assassin’s Creed Shadows تفاوت‌های یاسوکه و نائوئه را برجسته می‌کند

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
نائوئی و یاسوکه در بازی Assassin’s Creed Shadows
در ویدیوی جدید Assassin’s Creed Shadows سازندگان بازی به تفاوت‌های یاسوکه و نائوئه اشاره می‌کنند و نقاط ضعف و قوت هر یک را برای طرفداران شرح می‌دهند.
تبلیغات

شرکت یوبیسافت ویدیوی جدیدی از Assassin’s Creed Shadows منتشر کرده است که به قهرمان‌های بازی و تفاوت‌های آن‌ها اختصاص دارد. یاسوکه با جثه بزرگ و قدرت بدنی زیادش استاد مبارزات تن‌به‌تن است؛ اما نائوئه در مخفی‌کاری تخصص دارد و ترجیح می‌دهد بدون سروصدا مأموریت خود را به پایان برساند.

یاسوکه و نائوئه نه‌تنها در سرعت و میزان سلامتی با یکدیگر تفاوت دارند، بلکه نحوه برخورد آن‌ها با برخی موقعیت‌ها نیز متفاوت است. نائوئه در مواجهه با اهداف قاطعانه عمل می‌کند؛ درحالی‌که یاسوکه ممکن است رحم نشان دهد. انتخاب کاراکتر مناسب می‌تواند مأموریت را برای شما آسان‌تر کند.

اگر می‌خواهید در ارتفاع بالاتری نسبت به دشمنان قرار بگیرید و محوطه را زیر نطر داشته باشید نائوئه انتخاب بهتری است؛ اما وقتی با دشمنان سرسخت‌تر دوئل می‌کنید مهارت‌ها و قدرت بدنی یاسوکه در مبارزات تن‌به‌تن برتری دارد. با این وجود در انتخاب شخصیت‌ها آزادی عمل زیادی خواهید داشت و می‌توانید طبق سلیقه خود عمل کنید.

دانلود از آپارات

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات