جدیدترین تریلر بازی Star Wars Outlaws محتوای سیزن پس را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
زندانی شدن کی وس در بازی Star Wars Outlaws
یوبیسافت در جدیدترین تریلر بازی Star Wars Outlaws به نمایش محتوای سیزن پس می‌پردازد.
تبلیغات

استودیو مسیو اینترتینمنت و شرکت یوبیسافت اخیرا از برنامه‌ عرضه محتوای پس از انتشار برای بازی Star Wars Outlaws رونمایی کردند. حال جدیدترین تریلر بازی روی نمایش همین محتوای الحاقی تمرکز دارد. سیزن پس بازی Star Wars Outlaws از زمان عرضه با یک ماموریت انحصاری به‌نام Jabba’s Gambit شروع خوهد شد که بازیکن‌ها می‌توانند بعد از اولین ملاقات با کارتل Hutt به آن دسترسی پیدا کنند.

این ماموریت شامل یک تسویه حساب قدیمی خواهد بود که ND-5، متحد رباتی شخصیت اصلی، آن را از دست داده است. علاوه‌براین ماموریت، پک لباس Kessel Runner نیز از زمان انتشار بازی در دسترس خریداران سیزن پس قرار می‌گیرد که در آن لباس‌های تازه‌ای برای کای و نیکس می‌توان پیدا کرد. محتوای الحاقی بعدی سیزن پس، اولین دی‌ال‌سی داستانی به‌نام Wild Card خواهد بود که برای عرضه در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است.

بااینکه نمایش تازه‌ای از گیم‌پلی بازی را در تریلر جدید آن نمی‌بینیم، اما تصاویر مفهومی به بازی قمار و پرمخاطره Sabacc اشاره دارند که بازیکن‌ از طریق آن می‌تواند به دل نیروهای امپراطوری نفوذ کند. سپس می‌توانیم شاهد شروع همکاری شخصیت اصلی با لاندو باشیم که قرار است با کمک یکدیگر توطئه‌ای عظیم را در محرمانه‌ترین و امنیتی‌ترین منطقه میروگانا کشف کنند.

کی وس درحال مبارزات بازی Star Wars Outlaws

علاوه‌براین توسعه‌دهندگان دو پک کاراکتر Hunter’s Legacy و Cartel Ronin را برای سیزن پس معرفی کردند، اما هنوز تاریخ انتشاری ندارند. درنهایت A Pirate’s Fortune، دومین و آخرین دی‌ال‌سی داستانی بازی خواهد بود که در بهار ۲۰۲۵ به بازی اضافه می‌شود. هنوز جزئیات کمی از وقایع داستانی این بسته الحاقی در اختیار داریم و تنها می‌دانیم که گروهی از خدمه‌ها شروع به همکاری با هوندو اوناکا، یکی از مشهورترین غارتگران بازی می‌کنند تا به‌دنبال یک گنج بگردند و زندگی خود را با ثروتی بی‌نهایت تغییر دهند.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگست ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. خریداران نسخه گلد و آلتیمیت می‌توانند سه روز زودتر تجربه بازی را آغاز کنند و به محتوای سیزن پس دسترسی خواهند داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات