تریلر گیم پلی Call of Duty: Black Ops 6 مأموریتی جذاب را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سقوط کاراکتر بازی Call of Duty: Black Ops 6
شرکت اکتیویژن تریلر گیم‌پلی جدیدی از کمپین داستانی Call of Duty: Black Ops 6 پخش کرد که مأموریت Most Wanted را نشان می‌دهد.
تبلیغات

افتتاحیه گیمزکام به میزبانی جف کیلی از راه رسید تا عطش گیمرها برای جزئیات بیشتر از بازی‌های پیش‌رو را سیراب کند. رویداد Gamescom Opening Night Live رأس ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد و بار دیگر بازیکن‌ها را مجذوب تریلرهای هیجان‌انگیز بازی‌های بزرگی نظیر Monster Hunter Wilds، ایندیانا جونز، Civilization 7، کال آو دیوتی: بلک آپس ۶، Kingdom Come: Deliverance 2، مارول رایولز و Little Nightmares 3 خواهد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اکتیویژن تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops 6 را در افتتاحیه گیمزکام با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر نگاهی به بخش کمپین داستانی کال آو دیوتی بلک آپس ۶ دارد و مأموریتی با نام Most Wanted (تحت تعقیب) را به نمایش می‌گذارد. گیمرها در این مأموریت به یک مجتمع نفوذ می‌کنند تا یکی از افرادشان را یک زندان مخفی در واشینگتن، دی‌سی نجات دهند.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی از همان روز نخست عرضه دردسترس کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد. نخستین بتای بخش مولتی‌پلیر در بازه زمانی ۹ تا ۱۴ شهریور (۳۰ اوت تا ۴ سپتامبر) و بتای دوم در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۹ شهریور (۶ تا ۹ سپتامبر) برگزار می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

پراپکو حامی پخش زنده زومجی از رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ | پلتفرم قدرتمند خرید اکانت پراپ تریدینگ - وب سایت پراپکو در زمینه پراپ تریدینگ و تامین سرمایه برای تریدر ها فعالیت می‌کند و تریدرهایی که کمبود سرمایه دارند می‌توانند تا ۱ میلیون دلار از این پراپ فرم اعتبار برای معامله بگیرند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات