بازی ترسناک Reanimal از سازندگان Little Nightmares معرفی شد

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Reanimal
در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام 2024، با نمایش تریلری از بازی Reanimal، ساخته جدید توسعه دهندگان بازی محبوب Little Nightmares رونمایی شد.
تبلیغات

استودیوی Tarsier، سازنده بازی Little Nightmares، در جریان گیمزکام 2024 از بازی جدید خود به نام Reanimal رونمایی کرد. این بازی که به نظر می‌رسد از ساخته‌های قبلی این تیم الگوربرداری می‌کند، طراحی محیطی و هیولاهای بسیار جالب توجه و فضای ترسناک جذابی دارد که می‌تواند به راحتی به یکی از گزینه‌های مدنظر علاقه مندان به این ژانر تبدیل شود. در ادامه به ویدیو رونمایی از بازی نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

حالا که استودیوی Tarsier از بندای نامکو جدا شده و سوپرمسیو گیمز بازی Little Nightmares 3 را می‌سازد، Reanimal به عنوان ساخته‌ی مستقل آن‌ها معرفی شد. اگر از بازی‌های قبلی این استودیو لذت برده باشید، قطعاً به ساخته‌ی جدید آن‌ها علاقه مند خواهید شد. این بازی تاحدودی از It Takes Two، ساخته‌ی تحسین شده‌ی استودیوی Hazelight نیز الهام می‌گیرد. اما فقط از جهت این که تجربه‌ی Reanimal را در یک گیم پلی co-op با دوستان خود به اشتراک می‌گذارید. در واقع توسعه دهندگان قصد دارند تا در این بازی تجربه تماشای یک فیلم ترسناک به همراه دوست خود را به مخاطب ارائه کنند.

در نهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

پراپکو حامی پخش زنده زومجی از رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ | پلتفرم قدرتمند خرید اکانت پراپ تریدینگ - وب سایت پراپکو در زمینه پراپ تریدینگ و تامین سرمایه برای تریدر ها فعالیت می‌کند و تریدرهایی که کمبود سرمایه دارند می‌توانند تا ۱ میلیون دلار از این پراپ فرم اعتبار برای معامله بگیرند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات