تریلر گیم پلی Dune Awakening؛ کاوش در آراکیس

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
تلاش برای بقا در آراکیس در بازی Dune Awakening
شرکت فان‌کام تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Dune Awakening را پخش کرد که کاوش در سیاره بیابانی آراکیس را نشان می‌دهد.
تبلیغات

افتتاحیه گیمزکام به میزبانی جف کیلی از راه رسید تا عطش گیمرها برای جزئیات بیشتر از بازی‌های پیش‌رو را سیراب کند. رویداد Gamescom Opening Night Live رأس ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد و بار دیگر بازیکن‌ها را مجذوب تریلرهای هیجان‌انگیز بازی‌های بزرگی نظیر Monster Hunter Wilds، ایندیانا جونز، Civilization 7، کال آو دیوتی: بلک آپس ۶، Kingdom Come: Deliverance 2، مارول رایولز و Little Nightmares 3 خواهد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Funcom تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Dune Awakening را در رویداد Gamescom Opening Night Live با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این تریلر کاوش در سیاره آراکیس را نشان می‌دهد و نگاهی اجمالی به خلق کاراکترها، کرم‌های شنی غول‌پیکر و فهرست اقلام دارد. بازیکن‌ها در بازی تل‌ماسه پایگاه‌هایی را با استفاده از منابع مختلف می‌سازند و برای بقا در سیاره بیابانی آراکیس تلاش می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Dune Awakening در اوایل سال ۲۰۲۵ دردسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد، اما فان‌کام هنوز سخنی از زمان عرضه آن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به میان نیاورده است.

پراپکو حامی پخش زنده زومجی از رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ | پلتفرم قدرتمند خرید اکانت پراپ تریدینگ - وب سایت پراپکو در زمینه پراپ تریدینگ و تامین سرمایه برای تریدر ها فعالیت می‌کند و تریدرهایی که کمبود سرمایه دارند می‌توانند تا ۱ میلیون دلار از این پراپ فرم اعتبار برای معامله بگیرند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات