تاریخ انتشار بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield مشخص شد

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
بسته الحاقی Starfield: Shattered Space
بتسدا در جریان افتتاحیه گیمزکام از تاریخ انتشار بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield پرده برداشت و همچنین اخبار جذاب بیشتری را منتشر کرد.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان گیمزکام، اطلاعات جدیدی از بازی استارفیلد منتشر شده است. بتسدا با انتشار یک تریلر از اضافه شدن وسیله نقلیه زمینی به بازی Starfield خبر داد. این وسیله نقلیه یک باگی به‌نام Rev-8 است که مجز به سلاح است و همچنین با راکت می‌تواند سریع‌تر شود و با استفاده از چند بوستر می‌توان از مکان‌ها و موانع مختلف پرید. این به‌روزرسانی موردانتظار امشب به‌صورت رایگان برای تمامی دارندگان بازی استارفیلد در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین بتسدا تاریخ عرضه بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield را اعلام کرد که Starfield: Shattered Space در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۹ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین تمرکز تریلر منتشر شده بازی استارفیلد روی اضافه شدن وسیله نقلیه زمینی Rev-8 به بازی است و در پایان آن شاهد تصاویر جدیدی از بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پراپکو حامی پخش زنده زومجی از رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ | پلتفرم قدرتمند خرید اکانت پراپ تریدینگ - وب سایت پراپکو در زمینه پراپ تریدینگ و تامین سرمایه برای تریدر ها فعالیت می‌کند و تریدرهایی که کمبود سرمایه دارند می‌توانند تا ۱ میلیون دلار از این پراپ فرم اعتبار برای معامله بگیرند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات