تریلر جدید بازی Avowed پشتیبانی از ری‌ تریسینگ و DLSS 3 را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت بازی Avowed با ماسک ترسناک و چشمانی آتشین
با انتشار تریلری اعلام شد که نسخه پی‌سی بازی Avowed در زمان عرضه از فناوری‌های گرافیکی ری‌تریسینگ و DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

از آنجایی‌که تقویم انتشار مایکروسافت برای سال ۲۰۲۴ شلوغ است، عرضه بازی Avowed به اوایل سال ۲۰۲۵ موکول شده است. این بازی با هر نمایش امیدوارکننده‌تر به‌نظر می‌رسد و نوید تجربه‌ای عمیق و لذت‌بخش را می‌دهد. ویدیوی جدیدی که توسط انویدیا منتشر شده است نشان می‌دهد که نسخه پی‌سی بازی Avowed در زمان عرضه از فناوری‌های گرافیکی ری‌تریسینگ و DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید به تماشای این تریلر بپردازید:

دانلود از آپارات

نورپردازی در ویدیوی فوق به‌لطف فناوری Lumen آنریل انجین ۵ و ری‌تریسینگ طبیعی‌تر به‌نظر می‌رسد. انویدیا همچنین تأیید کرده است که نسخه پی‌سی بازی Avowed با پشتیبانی از فناوری‌های DLSS 3 و Reflex عرضه خواهد شد. DLSS 3 پرفورمنس بهتری را با فعال کردن ری‌تریسینگ ارائه می‌دهد و Reflex باعث می‌شود که بازی روی سخت‌افزارهای پشتیبانی‌شده با تأخیر کمتری اجرا شود.

بازی Avowed در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۵ (۳۰ بهمن ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات