تریلر تازه Diablo 4: Vessel of Hatred استخدام مزدورها را نمایش می‌دهد

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
کاراکتر بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4
شرکت بلیزارد در تریلر تازه بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 به نمایش مکانیسم استخدام مزدورها می‌پردازد.
تبلیغات

زمان زیادی تا عرضه اولین بسته الحاقی پولی بازی Diablo 4 به‌نام Vessel of Hatred باقی نمانده است و شرکت بلیزارد به‌طور مرتب نمایش‌ها و جزئیات بیشتری از این محتوای گسترشی را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. حال این شرکت در مراسم افتتاحیه گیمزکام اخیر تریلر تازه‌ای را منتشر کرد که در آن می‌توانیم نگاهی تازه به ویژگی‌های جدید بسته الحاقی Vessel of Hatred داشته باشیم.

طبق جزئیات منتشر شده، سیستم جدیدی به‌نام Mercenaries به بازی Diablo 4 می‌آید که به بازیکن امکان استخدام شخصیت‌های مختلف را به‌عنوان مزدور می‌دهد تا درکنار وی با دشمنان بجنگند. علاوه‌براین بازیکن‌ها می‌توانند منتظر اضافه شدن سیاه‌چال‌های جدید با چالش‌هایی منحصربه‌فرد و پاداش‌های ویژه باشند؛ برای مثال دانجن The Dark Citadel با رویکردی PvE و مکانیسم‌های اختصاصی کوآپ توسعه یافته است تا بازیکن‌ها با کمک یکدیگر معماهای درون آن را حل کنند و پاداش خود را به‌دست آورند.

بسته الحاقی Diablo 4: Vessel of Hatred در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات