تاریخ عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تا ۲۰۲۵ عقب افتاد

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
استودیوی The Chinese Room از عقب افتادن عرضه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 خبر داد.
تبلیغات

بازی اکشن و نقش‌آفرینی اول شخص Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 مدت‌ها در مسیر توسعه قرار داشته است و در حال حاضر شرکت پارادوکس اینتراکتیو، ناشر و استودیوی The Chinese Room توسعه‌دهنده‌ی آن است. استودیو Chinese Room در برایتون بریتانیا مستقر است و با توسعه بازی‌هایی از جمله Dear Esther و Everybody’s Gone to Rapture شناخته می‌شود.

این بازی سال گذشته برای بار دوم معرفی شده بود و تاکنون روند ساخت پر فراز و نشیبی داشته است. این بازی در ابتدا توسط استودیو Hardsuit Labs توسعه می‌یافت و قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. بااین‌حال در آگست ۲۰۲۰ خبر تأخیر زمان انتشار این بازی تا سال ۲۰۲۱ اعلام شد و پس از آن کارگردان خلاق و طراح اصلی داستان بازی اخراج شدند. در فوریه ۲۰۲۱ بار دیگر تاریخ انتشار بازی عقب افتاد و درنهایت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد توسعه بازی را از دسترس Hardsuit Labs خارج کرده است.

به این ترتیب در آن زمان اعلام شد که بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در پاییز ۲۰۲۴ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. اما حالا استودیوی The Chinese Room مجدداً اعلام کرد که به منظور اعمال اصلاحات نهایی روی بازی، باید زمان عرضه بازی را به نیمه اول سال ۲۰۲۵ موکول کند. براساس اعلام تیم سازندگان بازی، Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 هم‌اکنون در مراحل پایانی فرایند ساخت قرار دارد و صرفاً کار بهینه‌سازی و اصلاحات نهایی آن تکمیل نشده است.

شخصیت بازیVampire: The Masquerade – Bloodlines 2

ماتیاس لیلیا، مدیرعامل Paradox در اینباره می‌گوید: «بعد از جلسه با اعضای تیم The Chinese Room تصمیم براین شد که زمان توسعه‌‌ی بازی را کمی بیشتر گسترش دهیم. این کار فرصت کافی برای ارائه‌ی بهترین Bloodlines 2 ممکن را در اختیار تیم توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد. بازی درحال حاضر وضعیت مطلوبی دارد و ما برای عرضه‌ی یک محصول بی نقص دربرابر پایبندی به زمان عرضه‌ی از پیش تعیین شده‌ی آن ارجحیت قائل هستیم.»

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات