تاریخ برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۴ مشخص شد

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
لوگو مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳
جف کیلی زمان برگزاری مراسم گیم اواردز امسال را اعلام کرد.
تبلیغات

رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ هم‌اکنون در جریان است و به‌تازگی مراسم شب افتتاحیه آن با میزبانی جف کیلی به پایان رسید. بااین‌حال جزئیات جدیدی درباره یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادهای بازی در سال ۲۰۲۴ در اختیار داریم. به‌طور‌خاص جف کیلی درباره زمان برگزاری مراسم گیم اواردز امسال جزئیات تازه‌ای را به اشتراک گذاشته است.

با تایید کیلی این مراسم در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۳ (۱۲ دسامبر ۲۰۲۴) برگزار خواهد شد. این رویداد دهمین سالگرد برگزاری گیم اواردز به حساب می‌آید؛ بنابراین انتظار می‌رود برگزارکنندگان برنامه ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی تدارک ببینند. رویداد گیم اواردز هرسال درکنار معرفی نامزدهای برتر در دسته‌های مختلف و اعطای جایزه به بهترین‌ها، شامل انواع رونمایی‌ها وتریلرهای جدید از بازی‌های سال بعد است؛ ازهمین‌رو نمایش‌های مختلفی را می‌توان در آن تماشا کرد.

به مانند هر سال، تاریخی از ماه دسامبر اعلام می‌شود که بازی‌های منتشر شده بعد از آن جایی در گیم اواردز امسال نخواهند داشت. هنوز این تاریخ اعلام نشده است اما می‌توان احتمال داد برخی بازی‌های بزرگ ازجمله Indiana Jones and the Great Circle که برای عرضه در دسامبر آماده می‌شوند، واجد شرایط حضور در گیم اواردز ۲۰۲۴ نخواهند بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات