فروش بازی Sea of Thieves روی پلی استیشن 5 عالی بوده است

پنج‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
شلیک به سایر کشتی‌ها در Sea of Thieves
گزارش جدیدی به فروش فوق‌العاده بازی Sea of Thieves روی کنسول پلی استیشن 5 اشاره دارد.
تبلیغات

بازی Sea of ​​Thieves در زمان عرضه نتوانست به موفقیت چندانی دست یابد، اما استودیو Rare دست از تلاش برنداشت و با عرضه انواع محتوای گسترشی و به‌روزرسانی‌های متعدد آن را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های چندنفره و سرویس‌محور کنونی تبدیل کرد. این بازی در ابتدا برای کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس عرضه شده بود؛ بااین‌حال مایکروسافت مدتی قبل در اقدامی غافلگیرانه آن را برای کنسول پلی استیشن 5 هم عرضه کرد.

حال گزارش جدیدی به موفقیت تجاری این بازی روی کنسول رقیب ایکس باکس اشاره دارد. جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال در گزارشی تایید کرد فروش Sea of​​Thieves روی پلی استیشن 5 از یک میلیون نسخه فراتر رفته است. وی دراین‌باره افزود: «منابع معتبر به من اطلاع داده‌اند که بازی Sea of ​​Thieves از زمان عرضه روی پلی‌ استیشن تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است». کوردن در ادامه خاطرنشان کرد، باتوجه‌به اینکه این بازی محتوای متعددی برای فروش و پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد، به احتمال زیاد درآمد آن از عرضه روی پلی استیشن، بسیار بیشتر از سود فروش یک میلیونی باشد.

اگر این گزارش را درست فرض کنیم، مایکروسافت به‌عنوان ناشر Sea of ​​Thieves درآمدی حدود ۴۰ میلیون دلاری کسب کرده است؛ رقمی که اگر بازی به صورت انحصاری عرضه می‌شد، به آن دست پیدا نمی‌کرد. باید توجه داشت که این درآمد مربوط به فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای بازی است و همانطورکه کوردن توضیح داد، درآمد واقعی این بازی روی پلی استیشن به‌دلیل پرداخت‌های درون برنامه‌ای و محتوای فروشگاهی، احتمالا بسیار بیشتر خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات