تریلر جدید Life is Strange: Double Exposure قدرت‌های مکس را نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
مکس و دوستش در بازی life is strange: double exposure
جدیدترین تریلری که از Life is Strange: Double Exposure منتشر شده است به مکانیک‌های بازی اختصاص دارد و کاربردهای هر کدام را توضیح می‌دهد.
تبلیغات

در رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ تریلری از بازی Life is Strange: Double Exposure پخش شد و برخی از مکانیک‌های جدید بازی را به طرفداران معرفی کرد. مکس کالفیلد پس از اینکه دوستش صفی کشته می‌شود، به‌سراغ توانایی سفر در خطوط زمانی موازی می‌رود و به‌این‌ترتیب سفری را برای پیداکردن قاتل دوستش آغاز می‌کند.

مکس می‌تواند از مکانیک‌هایی مانند Dimensional Echoes برای جاسوسی از شخصیت‌ها بدون اطلاع آن‌ها استفاده کند. همچنین مکانیک Pulse نقاطی را نشان می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم به خطوط زمانی دیگر منتقل شویم. قدرت‌های مکس به او اجازه می‌دهند تا معماها را به شیوه‌های غیرمتعارف حل کند؛ مانند برداشتن آچار از یک خط زمانی و دادن آن به دوستش در خط زمانی دیگر.

شما همچنین می‌توانید از گفت‌وگو با یک شخصیت برای برقراری ارتباط صمیمانه با نسخه‌‌های دیگر شخصیت‌ها استفاده کنید. هر نسخه از کاراکترها به‌طرز قابل‌توجهی با همتایان خود متفاوت هستند؛ بنابراین باید با احتیاط پیش بروید. مکس ممکن است با واکنش‌های متفاوتی از سوی شخصیت‌ها روبه‌رو شود. نگران نباشید؛ زیرا گزینه‌ای در رابط کاربری بازی وجود دارد که خط زمان فعلی را نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۸ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. دو فصل اول بازی نیز در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) دردسترس دارندگان نسخه آلتیمیت قرار می‌گیرد . لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات