معرفی غیرمنتظره Lost in Random: The Eternal Die در گیمزکام

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی Lost in Random The Eternal Die
دنباله بازی Lost in Random به نام The Eternal Die در همایش ایکس باکس در رویداد گیمزکام معرفی شد.
تبلیغات

استودیو Thunderful Games به‌طور غیرمنتظره‌ای یک دنباله برای بازی Lost in Random که توسط استودیوهای Zoink و EA در سال ۲۰۲۱ عرضه شده بود، معرفی کرد. این بازی با عنوان Lost in Random: The Eternal Die در روز دوم همایش ایکس باکس در رویداد گیمزکام رونمایی شد. بازی Lost in Random: The Eternal Die در سبک روگ لایک دنبال می‌شود و قرار است تا تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به نسخه‌ی قبلی خود ارائه کند.

شخصیت‌های اصلی در بازی Lost in Random: The Eternal Die ملکه سابق یعنی الکساندرا و همراه او، فورچون هستند. آن‌ها در «مرگ ابدی» گرفتار شده‌اند و باید راه خود را از میان موانعی که تصادفی تولید شده‌اند، باز کنند؛ در همین حین دشمن شرور بازی معروف به Storyteller در حال برنامه‌ریزی برای پایان داستان آن‌ها است.

استودیو تاندرفول می‌گوید که بازی The Eternal Die شامل سیاه‌چال‌هایی است که از بردگیم‌ها الهام گرفته شده‌اند. اتاق‌هایی با تم مواجهه‌ای که برگرفته از بازی‌های کلاسیک رومیزی است. همچنین اتاق‌های چالش و بسیاری از موارد دیگری که در انتظار بازیکن هستند.

بازی Lost in Random: The Eternal Die در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین این بازی در زمان عرضه، روی سرویس گیم پس نیز منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات