استودیو سازنده Towerborne خبر از انتشار این بازی در سال ۲۰۲۵ داد

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Towerborne
بازی اکشن نقش‌آفرینی ۲/۵ بعدی Towerborne به‌زودی در قالب نسخه‌ی دسترسی زودهنگام برای کامپیوتر منتشر می‌شود.
تبلیغات

به‌دنبال اعلام تغییرات مهم در برنامه‌های انتشار بازی Towerborne (از جمله انتشار دسترسی زودهنگام که به‌زودی صورت می‌گیرد) در همایش روز دوم ایکس باکس در رویداد گیمزکام، استودیو Stoic ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی و جزئیات این بازی اکشن نقش‌آفرینی ۲/۵ بعدی و همکاری محور را به اشتراک گذاشت.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این ویدیوها صحنه‌های زیادی از مبارزات بازی را نشان می‌دهند. بخشی که با وجود مبارزات سریع و تمرکز روی حرکات کمبو، عملکرد تاوربورن بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. باتوجه‌به اینکه این بازی یک تجربه همکاری‌محور است، فضای زیادی برای هرج‌و‌مرج وجود دارد؛ از جمله امکان دزدیدن کشتار هم‌تیمی‌هایتان.

همچنین ویدیوی منتشر شده از گیم‌پلی این بازی، یک باس فایت پایانی با هیولای عظیم‌الجثه‌ای به نام Pangojira را نشان می‌دهد که مجموعه‌ای از حملات سخت و سنگین از جمله پرتاب سنگ‌های بزرگ تا احضار دشمنان کوچک‌تر که از زمین بیرون می‌آیند، ضربه زدن به زمین و ایجاد موج‌های شوک‌دهنده را علیه بازیکن به کار می‌گیرد.

برج در بازی Towerborne

جزئیات بیشتری از مکانیک‌های جدید نیز در این ویدیو توضیح داده شده است. از جمله این موارد، می‌توان به وجود یک نوار شکست در پایین بخش مربوط‌به سلامتی هر باس اشاره کرد که وقتی به‌طور کامل تخلیه شود، باس را به‌طور موقت گیج می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا در مدت کوتاهی، آسیب زیادی به آن وارد کنید. علاوه‌بر این، اگر شما هم در وارد کردن ضربات و حرکات کمبو موفق باشید نوار سلاحتان پر می‌شود که به شما اجازه می‌دهد مهارت‌های ویژه‌ای را آزاد کنید.

در بخش سلامت بازی نیز بازیکنان توسط همراهان Umbra خود به‌طور خودکار احیا می‌شوند؛ اما تعداد محدودی احیا برای کل تیم وجود دارد و پس از آن بازیکنانی که می‌میرند، فقط توسط بازیکنان دیگر قابلیت احیا دارند؛ همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، انجام آن زمان‌بر است و می‌تواند شما را در معرض حمله قرار دهد.

بازی تاوربورن در تاریخ ۲۰ شهریور به‌صورت دسترسی زودهنگام برای کامپیوتر منتشر می‌شود و سپس در تاریخ دیگری برای ایکس باکس سری ایکس و اس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. این بازی در سال ۲۰۲۵ به‌طور کامل برای هر دو پلتفرم به‌صورت رایگان منتشر می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات