جزئیات بیشتری از بسته الحاقی Starfield: Shattered Space منتشر شد

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بسته الحاقی Starfield: Shattered Space
استودیو بتسدا اخیرا جزئیاتی از داستان و رویدادهایی که بازیکنان قرار است در بسته الحاقی Shattered Space با آن مواجه شوند را فاش کرد.
تبلیغات

استودیو بتسدا به همراه انتشار یک به‌روزرسانی رایگان جدید که بالاخره یک وسیله نقلیه زمینی را به بازی اضافه می‌کند، اعلام کرده است که ماه آینده اولین بسته الحاقی پولی بازی استارفیلد به نام Shattered Space را هم عرضه می‌کند. به همین مناسبت، جزئیات بیشتری از این بسته الحاقی توسط تهیه‌کننده ارشد بخش خلاقیت این استودیو، یعنی تیم لمب که اخیرا در استریم پخش زنده روز اول همایش ایکس باکس در رویداد گیمزکام هم حضور داشت، فاش شده است.

بخش عمده‌ای از جزئیات جدیدی که توسط لمب فاش شده، مربوط‌به شهر Dazra، پایتخت خاندان Va’ruun است. جایی که قبلا تایید شده بود که بخش عمده‌ای از اتفاقات این بسته الحاقی در آن‌جا رخ می‌دهد. این بسته الحاقی با سوار شدن بر یک ایستگاه ستاره‌ای متروکه آغاز می‌شود که سپس به سیاره مخفی خاندان Va’ruun و شهر دازرا منتهی می‌شود.

محیط بازی Starfield

بازیکنان، دازرا را شهری می‌یابند که پس از یک حادثه فاجعه‌بار در حال بازسازی است و کشف رمز و راز این حادثه، هدف اصلی شما است. همچنین این امر شامل برخورد با چندین خاندان کوچک‌تر انشعاب یافته از خاندان Va’ruun هم می‌شود. آقای لمب وعده داده که انتخاب‌های زیادی برای بازیکنان در جریان این داستان برای آن‌ها تدارک دیده شده است تا روند داستان را مشخص کنند.

در مورد خود دازرا، بازیکنان می‌توانند منتظر کشف گوشه و کنار و زوایای پنهان زیادی باشند؛ درحالی‌که بازگشت به مناطق قبلی برای کشف مکان‌های مخفی نیز تشویق می‌شود. همچنین بازیکنان می‌توانند منطقه اطراف دازرا را کاوش کنند و انتظار داشته باشند که سلاح‌ها، تجهیزات، آیتم‌ها و موارد جدید دیگری نیز در دسترس آن‌ها قرار بگیرد. علاوه‌براین، بازیکنان قادر هستند تا وسیله نقلیه جدید Rev-8 را در سراسر Va’ruun’kai که نام سیاره جدید در این بسته الحاقی است را هم برانند.

بسته الحاقی Shattered Space در تاریخ ۹ مهر ماه برای ایکس باکس سری ایکس|اس و کامپیوتر عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات