تریلر تازه World of Warcraft: The War Within توانایی‌های قهرمانان را نشان می‌دهد

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بسته الحاقی The War Within بازی ورلد آو وارکرفت
بلیزارد در جدیدترین تریلر بسته الحاقی The War Within بازی World of Warcraft به نمایش مهارت‌های ویژه قهرمانان پرداخته است.
تبلیغات

زمان زیادی تا عرضه بسته الحاقی World of Warcraft: The War Within به‌صورت دسترسی زودهنگام باقی نمانده و حال شرکت بلیزارد تریلر جدیدی را از توانایی‌های ویژه قهرمانان آن به اشتراک گذاشته است. در این تریلر جدید می‌توانیم پنج قهرمان مختلف داستان را ببینیم که هرکدام در منطقه‌ای خاص با گروهی از دشمنان مبارزه می‌کنند و در این مسیر با چالش‌هایی مواجه می‌شوند.

تریلر جدید علاوه‌بر نمایش مبارزه این قهرمان‌ها، برخی از توانایی‌های تازه آن‌ها را به نمایش می‌گذارد که قرار است ازطریق سیستم جدید Hero Talents به بازی اضافه شوند. این سیستم به بازیکن‌ها امکان استفاده از مهارت‌های منحصربه‌فردی را می‌دهد که برخی از آن‌ها باالهام‌از نمادین‌ترین توانایی‌های جنگی در مجموعه World of Warcraft طراحی شده‌اند.

دی‌ال‌سی The War Within به‌عنوان شروع انتشار سه‌گانه‌ای الحاقی با‌عنوان Worldsoul Saga برای بازی World of Warcraft در نظر گرفته شده است. این سه‌گانه بازیکن‌ها را به دنیاهای زیرزمینی جدیدی می‌برد که در آن‌ها شگفتی‌های دیده‌نشده‌ای برای کاوش قرار دارد. همچنین بازیکن‌ها ماجراجویی تازه‌ای به سمت قلمرو Nerubian شروع می‌کنند که در مسیر آن با حیله‌های تاریک آنتاگونیست جدید داستان به‌نام Harbinger of the Void مواجه خواهند شد.

بسته الحاقی World of Warcraft: The War Within به‌طور رسمی در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴) عرضه می‌شود. با‌این‌حال فروشگاه اپیک گیمز به خریداران اجازه می‌دهد که سه روز زودتر تجربه این محتوای گسترشی را آغاز کنند.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات