بازی Avowed روی کنسول‌ها با نرخ ۳۰ فریم اجرا می‌شود

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
استفاده از شمشیر و کتاب طلسم در مبارزه با خرس وحشی در بازی Avowed
به‌گفته توسعه‌دهندگان بازی Avowed در استودیوی آبسیدین اینترتینمنت، این اثر روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.
تبلیغات

به‌گفته کارگردان هنری Avowed، این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌صورت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. مت هنسن در پادکست Iron Lords اظهار داشت: «Avowed یک بازی تک‌نفره است و شما لزوما به ۶۰ فریم بر ثانیه نیازی نخواهید داشت. این موضوع به تیم کمک می‌کند تا نورپردازی و موارد دیگر را بسیار بهتر بسازند.

ما خیلی زود این تصمیم را گرفتیم و واقعا از آن راضی هستیم. بازی از نظر بصری بسیار روان اجرا می‌شود و هدف ما نیز همین بوده است.» از آنجایی‌که تقویم انتشار مایکروسافت برای سال ۲۰۲۴ شلوغ است، چندی پیش عرضه بازی Avowed به تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۵ (۳۰ بهمن ۱۴۰۳) موکول شد.

کری پاتل، کارگردان بازی اخیرا ادعا کرد که تعداد پایان‌بندی‌های Avowed دو رقمی است. او در مصاحبه با رسانه IGN اظهار داشت: «تعداد پایان‌بندی‌های این بازی دو رقمی است و شما درنهایت با ترکیب‌های مختلف و زیادی از آن‌ها مواجه خواهید شد.» نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات