بازی Black Myth: Wukong بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش کرده است

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر بازی Black Myth Wukong
بازی Black Myth: Wukong موفق شده است در چهار روز اول عرضه بیش از ۱۰ میلیون نسخه بفروشد.
تبلیغات

تنها چهار روز پس‌ از عرضه Black Myth: Wukong، این بازی توانسته است روی تمامی پلتفرم‌ها بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این خبر توسط اکانت ایکس Game Science، سازنده این اثر اعلام شده است. درهمین‌حال دنیل احمد، یک تحلیل‌گر صنعت بازی هم اعلام کرده است فروش بازی مدنظر در بازه مشابه بهتر از Elden Ring و Hogwarts Legacy بوده است.

استودیو سازنده در ادامه گزارش داده است بازی ووکونگ روی تمامی پلتفرم‌ها بالای ۳ میلیون بازیکن همزمان داشته است. ازآنجایی‌که این آمار توسط استیم به‌طور عمومی اعلام می‌شود، می‌توان تخمین زد ۸۰ درصد این آمار مخصوص بازیکنان پی‌سی است و مابقی پلیرهای پلی استیشن هستند.

۱۰ میلیون فروش در عرض چهار روز باعث می‌شود این اثر یکی از بهترین رکوردها در صنعت ویدیوگیم را به‌نام خود اختصاص دهد. دنیل احمد نوشته است بیشتر بازیکنان متعلق به نسخه کامپیوتر هستند؛ چون بازیکنان چینی معمولا روی این پلتفرم بازی می‌کنند. این بازی با قیمتی تقریبا ۳۷ دلاری در چین عرضه شد که قیمت معمول بازی‌ها در این منطقه است.

فروش ده میلیونی بازی Black Myth: Wukong

البته نمی‌دانیم ووکونگ چقدر سریع‌تر از دو بازی نام‌برده به آمار ۱۰ میلیون فروش رسیده است. فرام سافتور قبلا گزارش داده بود الدن رینگ سه هفته بعداز عرضه ۱۲ میلیون نسخه فروخت و هاگوارتز لگسی هم دو هفته بعداز انتشار به این رکورد رسید. به‌هرشکل، بازی Black Myth: Wukong پا‌به‌پای برخی‌از بهترین آثار صنعت گیم پیش می‌رود و این اتفاق برای یک بازی پرخرج ساخته‌شده در چین شگفت‌انگیز است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات