تریلر سینمایی Call of Duty Black Ops 6 نقشه جدید بخش زامبی را نمایش می‌دهد

شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
کاراکترهای بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 6
شرکت اکتیویژن تریلر سینمایی جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops 6 منتشر کرده است.
تبلیغات

شرکت اکتیویژن به‌‌تازگی یک تریلر سینمایی جذاب برای بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops 6 منتشر کرده است که شاهد معرفی و نمایش نقشه Liberty Falls در آن هستیم. در توضیحات این نقشه آمده است که با شهری کوچک، ولی مشکلاتی بزرگ طرف هستیم. می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

لیبرتی فالز در ویرجینیای غربی واقع شده است و درکنار Terminus یکی از دو نقشه زامبی حاضر در بلک آپس ۶ در زمان عرضه است. جزئیات بیشتر از این نقشه و گیم‌پلی آن در جریان برنامه Call of Duty Next در روز ۷ شهریور (۲۸ اوت) اعلام خواهد شد. در این برنمه شاهد نمایش بخش چندنفره بازی موردنظر هم خواهیم بود و نقشه جدید وارزون با نام Area 99 هم در آن حاضر است. قرار است در بخش زامبی این اثر شاهد بازگشت قالب راند-محور باشیم که موجب خوشحالی بازیکنان زیادی خواهد شد.

بازی Call of Duty Black Ops 6 در روز ۴ آبان (۲۵ اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بتای اول بخش مولتی‌پلیر هم در بازه زمانی ۹ تا ۱۴ شهریور (۳۰ اوت تا ۴ سپتامبر) و بتای دوم در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۹ شهریور (۶ تا ۹ سپتامبر) برگزار می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات