Warhammer 40,000: Space Marine 2 سیستم شخصی‌سازی گسترده‌ای دارد

شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
قهرمان‌های شخصی‌سازی شده در بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2
استودیو سیبر اینتراکتیو جزئیات تازه‌ای از سیستم شخصی‌سازی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را به اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

باتوجه‌به اینکه تنها چند هفته دیگر تا عرضه بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 فاصله دایم، استودیو سیبر اینتراکتیو به‌طور مرتب جزئیات تازه‌ای از مکانیسم‌های مختلف آن را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. این توسعه‌دهنده اخیرا به توصیف گستردگی و ویژگی‌های بخش شخصی‌سازی بازی پرداخته است که بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از آن تجهیزات و زره مبارز خود را سفارشی‌سازی کنند.

به‌گفته سازنده، بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 شامل کلاس‌های متفاوت خواهد بود که هرکدام به‌صورت پیش‌فرض ست زره و تجهیزات منحصربه‌فرد خود را دارند و بازیکن می‌تواند با شرکت در مأموریت‌های PvE یا PvP آن‌ها را باز کند. حال سیستم شخصی‌سازی به بازیکن امکان می‌دهد هر آیتم کسب شده را به دلخواه تغییر دهد. سیبر اینتراکتیو دراین‌باره گفت: «اینجا است که خلاقیت شما فرصت درخشش پیدا می‌کند. با تجربه بازی در حالت‌های چندنفره می‌توانید طرح‌های جدیدی برای قطعات مختلف زره و تجهیزات خود پیدا کنید».

شخصی‌سازی زره در بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

در بخش سفارشی‌سازی بازی می‌توان گزینه Astartes Chapters را پیدا کرد. این گزینه امکان دسترسی بازیکن به ظاهرهایی متناسب با مراحل Space Marine را فراهم کرد. در اینجا به بازیکن امکان شخصی‌سازی زره و تجهیزات ازطریق انتخاب انواع رنگ‌بندی، نمادها و الگوهای مختلف داده می‌شود. همچنین بازی امکان سفارشی‌سازی شخصیت‌های Heretic Astartes را ارائه می‌کند.

سیبر اینتراکتیو در ادامه توضیحات خود گفت: «هر کلاس نشان‌دهنده یک Traitor Legion خاص است؛ به‌عنوان مثال کلاس Assault همیشه نمادهای Night Lords Raptor را نشان می‌دهد. بااین‌حال شما می‌توانید الگوی رنگ‌بندی هر کلاس را تغییر دهید و نمادهای جدیدی را روی زره آن‌ها استفاده کنید».

درنهایت سازنده Warhammer 40,000: Space Marine 2 توضیح داد آیتم‌های سفارشی‌سازی را می‌توان با کامل کردن چالش‌ها و مأموریت‌ها به‌دست آورد؛ برای مثال نمادها، قطعات زره و الگوهای رنگ‌بندی جدید را می‌توان از چپترهای Adeptus Astartes، Heretic Astartes، Unknown Foundings، First Founding، Second Founding و Successor کسب کرد.

کشتار تیمی هیولاها در بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

سیبر اینتراکتیو دراین‌باره افزود: «در زمان عرضه بازی بیش از ۳۰ چپتر مختلف عرضه می‌شود که هرکدام رنگ‌ها و تجهیزات منحصربه‌فرد خود را برای باز کردن دارند. درحالی‌که به‌دست آوردن برخی از آن‌ها منحصر به سیزن‌پس خواهد بود، اکثرا برای باز شدن ازطریق پیشرفت بازی در دسترس هستند».

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات