مبارزات بازی Dragon Age: The Veilguard را در تریلرهای جدید مشاهده کنید

یک‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای Dragon Age: The Veilguard
چهار ویدیوی جدید از Dragon Age: The Veilguard منتشر شده است که عمدتا به مبارزات بازی و سیستم شخصی‌سازی آن اختصاص دارند.
تبلیغات

استودیوی بایوور همان‌طور که قبلا وعده داده بود اطلاعات بیشتری را در مورد سیستم مبارزات Dragon Age: The Veilguard منتشر کرد و چهار تریلر را با طرفداران به اشتراک گذاشت که هر کدام بخش متفاوتی از این تجربه را به تصویر می‌کشند. پارت اول این ویدیوها جزئیات آماده‌سازی پیش از مبارزه را شرح می‌دهد. با استفاده از ارز داخل بازی می‌توانیم کاراکترهای خود را شخصی‌سازی کنیم و مهارت‌های آن‌ها را گسترش دهیم. درواقع برای باز کردن قفل درخت مهارت‌ها باید از ارز داخل بازی استفاده کنید و با پیشروی در داستان قفلی برای شما باز نمی‌شود.

البته باید بدانید که بازی Dragon Age: The Veilguard سیستم شخصی‌سازی خیلی گسترده‌ای ندارد و نمی‌توانید یک کاراکتر را از پایه بسازید. سه ویدیوی بعدی عمدتا به مبارزات اختصاص دارند و جنبه‌های استراتژیک بازی را به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید هر زمان که بخواهید مبارزات بازی را متوقف کنید و به همراهان خود دستور بدهید. بازی به شما اجازه می‌دهد حملات خود را ترکیب کنید؛ از نقاط ضعف دشمن آگاه شوید و به‌طور کلی کنترل بهتری در میدان نبرد داشته باشید. تریلرهای مورد بحث در ادامه قابل مشاهده هستند:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۰ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات