سازندگان از وجود کنسول پلی استیشن 5 پرو با خبر هستند

دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
تصویر غیررسمی از کنسول پلی استیشن ۵ پرو
به نظر می‌رسد سازندگان از وجود کنسول پلی استیشن 5 پرو با خبر هستند و در گیمزکام صحبت‌های زیادی پیرامون این کنسول در جریان بود.
تبلیغات

مدت‌ها است که شایعات پیرامون کنسول پلی استیشن 5 پرو به گوش می‌رسند. هنوز شرکت سونی به‌ صورت رسمی این محصول را معرفی نکرده است؛ بااین‌حال ظاهرا تنها مسئله زمان است و خود کنسول یک راز آشکار میان سازندگان گیم حاضر در مراسم گیمزکام بود.

رسانه Wccftech چنین گزارشی را منتشر کرده است؛ حتی یک سازنده به این رسانه گفته است که آن‌ها مشخصات پلی استیشن 5 پرو را دریافت کرده‌اند و این محصول، آثار ساخته شده با آنریل انجین ۵ را خیلی بهتر از PS5 کنونی اجرا می‌کند. گفته شده است که این استودیو اصلا تیم بزرگی نیست؛ پس احتمالا مشخصات کنسول جدید سونی به تعداد زیادی از سازندگان ارسال شده است.

رسانه ایتالیایی Multiplayer هم در یک لایواستریم ادعا می‌کند که یک سازنده در گیمزکام به آن‌ها گفته است که آثار آینده خود را با تأخیر مواجه کرده‌اند تا با عرضه PS5 Pro همخوانی بهتری داشته باشد. شایعات قبلا حاکی از عرضه این کنسول در سال میلادی جاری بود و گفته می‌شود که معرفی این کنسول در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) صورت خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات