رویداد بعدی State of Play به‌زودی برگزار می‌شود

دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
رویداد State of Play
جف گراب در پادکست جدید خود ادعا می‌کند که رویداد بعدی State of Play ماه آینده برگزار خواهد شد.
تبلیغات

جف گراب در جدیدترین قسمت از پادکست جاینت بامب ادعا کرده است که رویداد بعدی State of Play احتمالا تا پایان ماه سپتامبر (اوایل مهر) برگزار می‌شود. جف گراب پس از صحبت درباره پلی استیشن ۵ پرو گفت: «احتمالا تا پایان ماه سپتامبر رویداد بعدی State of Play برگزار خواهد شد.»

متأسفانه گراب به محتوای این مراسم و بازی‌هایی که در آن نمایش داده می‌شوند اشاره نکرد؛ اما هم او و هم میهمان برنامه‌اش این نظریه را مطرح کردند که رویداد پیش رو می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای معرفی پلی استیشن ۵ پرو باشد و احتمالا از بازی‌های این کنسول نیز رونمایی به عمل خواهد آمد. گفته می‌شود پلی استیشن ۵ پرو امسال در گیمزکام مورد بحث قرار گرفته و Wccftech و وبسایت ایتالیایی Multiplayer هر دو از توسعه‌دهندگان شنیده‌اند که عرضه این کنسول بسیار قریب‌الوقوع است.

پلی استیشن برای جلوگیری از نشت اطلاعات دپارتمان‌های خود را از یکدیگر جدا می‌کند؛ به همین دلیل خیلی کم پیش می‌آید که اطلاعات محرمانه شرکت به بیرون درز پیدا کند. بااین‌حال انتظار می‌رود که کنسول مورد بحث تا اواخر سپتامبر (اوایل مهر) معرفی شود و طی ماه نوامبر (آبان-آذر) نیز شاهد عرضه آن باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا پلی استیشن ۵ پرو را در زمان عرضه خریداری خواهید کرد؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات