بازی Bloodborne با یک دنباله یا ریمستر بازمی‌گردد؟

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
ماجراجویی در بازی Bloodborne
یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که سونی مشغول کار روی بازی معرفی‌نشده Bloodborne است.
تبلیغات

از مدت‌ها پیش تقاضای زیادی برای انتشار یک دنباله، ریمستر، نسخه کامپیوتر یا حتی بسته به‌روزرسانی ۶۰ فریم‌برثانیه بازی Bloodborne وجود دارد، اما سونی تاکنون هیچ اعتنایی به درخواست طرفدارها نکرده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که این وضع در پس پرده تغییر کرده است تا بازیکن‌ها دوباره بتوانند در شهر یارنام به ماجراجویی بپردازند.

همان‌طور که دنیل ریکمن، یکی از افشاگرهای سرشناس در صفحه پاترئون خود ادعا کرد، یک بازی معرفی‌نشده نامعلوم از Bloodborne در دست تولید قرار دارد. هنوز معلوم نیست که با دنباله بلادبورن سروکار خواهیم داشت یا باید انتظار عرضه نسخه ریمستر نسخه اول را داشته باشیم. دنیل ریکمن می‌گوید که بازسازی بازی اصلی عقلانی‌تر خواهد بود. این نسخه می‌تواند دردسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار بگیرد که از مدت‌ها پیش برای تجربه بازی انتظار می‌کشند.

این اولین‌بار نیست که شایعاتی از احیای بازی Bloodborne به‌گوش می‌رسند؛ بنابراین بهتر است تا انتشار اطلاعات موثق انتظارات خود را کنترل کنیم. در گذشته دنیل ریکمن ادعا کرد که فیلم بلادبورن در دست تولید قرار دارد و دارن لمکه وظیفه نویسندگی و لورنزو دی بوناونتورا وظیفه تهیه‌کنندگی این اقتباس سینمایی را برعهده خواهند داشت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات