Starfield: Shattered Space مکانیک‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
بسته الحاقی Starfield: Shattered Space
بسته‌الحاقی Starfield: Shattered Space علاوه‌بر مکانیک‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌کند، محتوای فشرده بسیاری را شامل می‌شود.
تبلیغات

Shattered Space که سال گذشته توسط شرکت بتسدا معرفی شد، اولین بسته‌الحاقی بازی Starfield است و اکنون تنها یک ماه تا عرضه فاصله دارد. تهیه‌کننده خلاق بازی در گیمزکام ۲۰۲۴ اطلاعات قابل‌توجه‌ای را در مورد این بسته‌الحاقی با طرفداران به اشتراک گذاشت. تیم لمب در مصاحبه‌ای با رسانه Gaming Boulevard گفت:

«ما چند مکانیک جدید به بازی اضافه کرده‌ایم و واقعا در مورد آن‌ها هیجان‌زده هستیم؛ به‌عنوان مثال سناریوهای جدیدی برای مبارزه با جاذبه صفر وجود دارد که نحوه برخورد شما با مبارزات را تغییر می‌دهد و لایه‌ای از استراتژی را به بازی اضافه می‌کند که قبلا وجود نداشت.

ما همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی جدیدی را معرفی کرده‌ایم که به بازیکنان امکان می‌دهد تا سفینه‌ها را با سبک بازی خود تطبیق دهند. در جبهه اکتشاف، ابزارهای جدیدی وجود خواهد داشت که به بازیکنان کمک می‌کند تا به روش‌های عمیق‌تر و معنادارتر با محیط تعامل داشته باشند.

کاور بازی Starfield

نقشه جدید بازی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. مطمئنا به اندازه کل کهکشان بزرگ نیست؛ اما به‌شدت مملو از محتوا است. ما تمرکز کردیم تا مطمئن شویم که هر گوشه از این منطقه احساس زنده بودن را به بازیکن القا کند و چیزی برای کشف کردن داشته باشد. چه مأموریت‌های جانبی مخفی‌کاری باشد، چه برخوردهای منحصر‌به‌فرد و چه زیبایی محض مناظر، چیزهای زیادی برای درگیر نگه داشتن بازیکنان وجود خواهد داشت.»

از نظر هنری Starfield: Shattered Space رنگ‌های پرجنب‌وجوش و مناظر متنوع‌تری را ارائه خواهد داد؛ علاوه‌بر این، داستان دارای پیچ‌وخم‌های متعددی خواهد بود که بازیکنان را شگفت‌زده خواهد کرد. این بسته‌الحاقی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۹ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا برای تجربه Starfield: Shattered Space هیجان‌زده هستید؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات