توسعه‌دهنده: ایکس باکس سری ایکس بازی‌ها را اغلب بهتر از کامپیوتر اجرا می‌کند

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
2020-10-xbox-series-x-top
کارگردان هنری Avowed می‌گوید که عملکرد فنی ایکس باکس سری ایکس کاملا غافلگیرکننده است.
تبلیغات

ایکس باکس سری ایکس نسل نهم را با وعده ارائه قدرتمندترین سخت‌افزار مایکروسافت تا به امروز آغاز کرد؛ اما مسیر برای آن هموار نبود و تاکنون با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شده است. چه به خاطر ایکس باکس سری اس باشد و چه به خاطر کمبود بازی‌های فرست پارتی، کنسول پریمیوم مایکروسافت دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

بااین‌حال بسیاری از توسعه‌دهندگان نیز آن را تحسین کرده‌اند؛ حتی یکی از آن‌ها ادعا می‌کند که ایکس باکس سری ایکس اغلب عملکرد بهتری نسبت به کامپیوترهای گیمینگ دارد. کارگردان هنری استودیوی آبسیدین اینترتینمنت در مصاحبه با رسانه ویندوز سنترال از نرخ فریم بازی Avowed صحبت کرد و اطلاعاتی را در این زمینه با طرفداران به اشتراک گذاشت.

تیم سازنده قبلا گفته بود که از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها صرف‌نظر می‌کند؛ اما آخرین مصاحبه نشان می‌دهد که این تصمیم هنوز نهایی نشده است. مت هنسن در مورد بهینه‌سازی بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی صحبت کرد و گفت که این روند به نتایج شگفت‌انگیزی منجر شده است.

او اظهار داشت: «در اوایل توسعه متوجه شدیم که ایکس باکس سری ایکس اغلب بهتر از رایانه شخصی عمل می‌کند.» مت هنسن در ادامه گفت که آبسیدین اینترتینمنت هم‌اکنون در حال بهینه‌سازی Avowed برای ایکس باکس سری اس است و آن‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مطمئن شوند که بازی روی این کنسول به بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا با اظهارات مت هنسن موافق هستید؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات