کالکشن Castlevania Dominus Collection معرفی شد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
بازی Castlevania Dominus Collection
مجموعه بازی‌های Castlevania Dominus Collection شامل سه‌گانه Castlevania کنسول نینتندو DS به همراه یک بازی اضافی Haunted Castle Revisited برای پی سی، نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل نهم منتشر شد.
تبلیغات

درحالی که انتظار برای یک بازی جدید از مجموعه‌ی اسطوره‌ای و مترویدوانیای Castlevania همچنان ادامه خواهد داشت، حداقل طرفداران این مجموعه در سال ۲۰۲۱ مجموعه‌ی Castlevania Advance Collectionدریافت کردند که بازی‌های کلاسیک کنسول Game Boy Advance را به پلتفرم‌های مدرن آورده بود. حالا کونامی با مجموعه بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ نیز کار مشابهی را انجام داده است و مجموعه Castlevania Dominus Collection را برای این نسل معرفی کرد.

در جریان رویداد مشترک Nintendo Direct Partner Showcase، شرکت کونامی اعلام کرد که سه‌گانه بازی‌های Castlevania برای کنسول Nintendo DS برای پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ منتشر کرده است. این بازی‌ها شامل Dawn of Sorrow، بازی Portrait of Ruin و Order of Ecclesia می‌شوند. علاوه‌بر این، بازی‌های این مجموعه یک سری آپدیت‌های بهبود دهنده تجربه کلی بازی مانند قابلیت ذخیره‌سازی سریع، rewind و... را دریافت می‌کنند.

اما علاوه‌بر بازی‌های کنسول Nintendo DS، این کالکشن شامل یک بازی اضافی دیگر به نام Haunted Castle Revisited می‌شود که به‌عنوان «نسخه بازسازی شده» بازی آرکیدی Castlevania معرفی شده است.

تماشای ویدیو معرفی کالکشن Castlevania Dominus در یوتیوب

همان‌طور که اشاره شد، کونامی پیش از این هم کالکشن Castlevania Advance Collection را از کنسول گیم بوی به پلتفرم‌های مدرن آورده بود که بازی‌های Castlevania: Dracula X، محصول سال ۱۹۹۵ میلادی، Castlevania: Circle of the Moon، محصول سال ۲۰۰۱ میلادی، Castlevania: Harmony of Dissonance، محصول سال ۲۰۰۲ میلادی و Castlevania: Aria of Sorrow، محصول سال ۲۰۰۳ میلادی را شامل می‌شدند. هر چهار بازی در این کالکشن نیز مشابه مجموعه Dominus، از ‌Save سریع، قابلیت Rewind (چند ثانیه به عقب برگرداندن گیم‌پلی)، امکان تکرار مراحل و ذخیره‌سازی و لود دستی پشتیبانی می‌کردند. همچنین یک موزیک پلیر نیز در Castlevania Advance Collection وجود دارد که قطعا برای طرفدارهای قدیمی پر از آهنگ‌های شنیدنی است؛ در این موزیک پلیر دیجیتالی، می‌توانید Playlist مورد علاقه‌ی خود را هم بسازید.

Castlevania Dominus Collection درحال حاضر ۲۵ دلار قیمت دارد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات