برنامه محتوای الحاقی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 مشخص شد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت بازی Warhammer 40000: Space Marine 2
استودیو سیبر اینتراکتیو از برنامه محتوای پس از عرضه برای بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 رونمایی کرد.
تبلیغات

استودیو سیبر اینتراکتیو، سازنده بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 و فوکوس اینترتینمنت، شرکت ناشر آن در اوایل این ماه اعلام کردند که به‌زودی جزئیات برنامه محتوای الحاقی بازی را با بازیکن‌ها به اشتراک می‌گذارند. حال تیم توسعه‌دهنده برنامه محتوای پس از عرضه بازی را منتشر کرده است تا خریداران با محتوای گسترده آینده بیشتر آشنا شوند.

با تایید سیبر اینتراکتیو فصل اول بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 از تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ (۱ اکتبر ۲۰۲۴) شروع می‌شود و به‌همراه خود محتوای تازه و رایگان گسترده‌ای ازجمله نقشه جدید PvE برای حالت Operations، نژادهای جدید دشمنان، سطح دشواری چالش‌برانگیزتر، یک سلاح تازه و موارد دیگر را به بازی اضافه می‌کند. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند انتظار اضافه شدن پشتیبانی از رزولوشن‌های اولتراواید و لابی‌های PvE خصوصی را داشته باشند. علاوه‌براین سیبر اینتراکتیو یک میدان رقابت جدید را برای بازیکن‌ها اضافه می‌کند تا در Battle Barge از آن بازدید کنند.

شلیک به دشمنان در بازی Warhammer 40000: Space Marine 2

کمی بعد از شروع فصل اول و در سال ۲۰۲۴، سیبر اینتراکتیو فصل دوم بازی را شروع می‌کند. این فصل محتوای تازه ازجمله مأموریت‌های جدید برای حالت Operations، گزینه سختی Lethal، انواع جدید دشمنان و یک تپانچه را به بازی اضافه خواهد کرد. پس‌از‌آن تیم سازنده بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 انواع مأموریت‌های جدید حالت Operations، حالت تازه PvP Eternal War، آرناهای Eternal War، انواع جدید دشمنان، رتبه‌های Operatons Prestige، بسته‌های گسترشی Battle Barge، حالت جدید Horde و محتوای بسیار دیگری را در قالب فصل‌های سوم و چهارم در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهند.

علاوه‌بر تمام به‌روزرسانی‌های رایگانی که در فوق به آن‌ها اشاره شد، بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 میزبان محتوای تزئینی پولی خواهد بود که شامل گزینه‌های هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به شخصی‌سازی گسترده مبارز و تجهیزاتش هستند. بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات