بازی پاتریک انیمیشن باب اسفنجی با انتشار تریلری معرفی شد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پاتریک در بازی SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game
شرکت اوت‌رایت گیمز و استودیوی پی‌اچ‌ال کالکتیو با انتشار ویدیویی جذاب از بازی SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game رونمایی کردند.
تبلیغات

پاتریک در جدیدترین بازی از دنیای باب اسفنجی قرار است نفش شخصیت اصلی را بازی کند. SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) روانه بازار می‌شود و برخلاف آثار قبلی این مجموعه در ژانر پلتفرمینگ ساخته نخواهد شد؛ بلکه حالتی سندباکس‌گونه خواهد داشت.

صداپیشه‌های انیمیشن در این بازی نیز حضور دارند و به ایفای نقش شخصیت‌های خود می‌پردازند. در تریلر منتشر شده پاتریک را می‌بینیم که به ایجاد هرج‌و‌مرج مشغول است. او می‌تواند به توپ تبدیل شود و از میان دیوارها عبور کند؛ با چتر به آسمان برود و با آیتم‌های مختلف مانند کلوچه‌های انفجاری و لوله‌های رنگ، شهر را به معنای واقعی کلمه قرمز کند.

تقریبا تمامی چهره‌های آشنای این مجموعه مانند باب اسفنجی، گری، سندی، اختاپوس، خانم پاف، آقای خرچنگ، پلانکتون و دیگر شخصیت‌ها در SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game حضور خواهند داشت. همچنین در بخش‌های مختلفی از بازی به قسمت‌های مشهور انیمیشن اشاره خواهد شد.

دانلود از آپارات

مشخص نیست که بازی دارای خط داستانی خواهد بود یا خیر؛ اما به‌نظر می‌رسد تمرکز آن بیشتر روی انجام چالش‌های مختلف است و از این طریق به بازیکنان پاداش می‌دهد. SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات