بازی Astro Bot احتمالا برای کامپیوتر عرضه می‌شود

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
حضور رباتی با ظاهر کریتوس و تبرش در بازی Astro Bot
کارگردان خلاق بازی Astro Bot احتمال عرضه نسخه واقعیت مجازی آن را رد کرده است؛ اما احتمال پورت این اثر برای پی‌سی وجود دارد.
تبلیغات

به‌تازگی نیکولاس دوسِت، کارگردان خلاق بازی Astro Bot با رسانه مستقل MinnMax مصاحبه‌ای داشته است. در این بین بِن هَنسون، مجری این برنامه از دوست پرسید آیا احتمال عرضه نسخه واقعیت مجازی این اثر وجود دارد یا خیر که او گفت: «نه، این بازی برای مدیوم دیگری طراحی شده است». هنسون پافشاری کرد و گفت آیا احتمال عرضه این نسخه صفر درصد است که دوست دوباره گفت اگر بازی برای VR عرضه شود، یک اثر متفاوت خواهد بود.

در ادامه مصاحبه، احتمال عرضه نسخه کامپیوتر استرو بات مطرح شد و دوست از بازیکنان این پلتفرم پرسید آیا مشتاق تجربه این ویدیوگیم هستند یا خیر: «می‌خواهیم صدای شما را بشنویم. قطعا می‌خواهیم حرف‌های شما به گوش ما برسند».

در جای دیگری از این گفت‌وگو، از دوست پرسیده شد چند بار به Team Asobi اجازه ارجاع به اثر دیگری داده نشد. هرچند او قصد نداشت جواب دقیقی ارائه کند، اما وقتی هنسون گفت بین پنج تا ۱۰ بار، دوست این عدد را تایید کرد.

سرگرم بودن ربات با گل در بازی Astro Bot Rescue Mission

بازی Astro Bot روز ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. همزمان با عرضه این بازی، شاهد انتشار دوال‌سنس با طرح آن هم خواهیم بود.

در غرفه پلی استیشن در نمایشگاه توکیو گیم شو، یک ماشین گاچا با طرح استرو بات حاضر خواهد بود. با اینکه تا آن موقع و روزهای ۷ و ۸ مهر (۲۸ و ۲۹ سپتامبر) بازی به‌طور عمومی عرضه می‌شود، اما افرادی‌که نسخه دموی آن را در نمایشگاه تجربه کنند می‌توانند از بین چهار تی-شرت یکی را به دلخواه خود دریافت کنند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات