کارگردان بازی Marathon به دلیل رفتار نامناسب اخراج شد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بازی Marathon جدید استودیو بانجی شرکت سونی
جیسون شرایر در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که کریس برت، کارگردان بازی Marathon از استودیوی بانجی اخراج شده است.
تبلیغات

ظاهرا کارگردان پروژه Marathon به‌دلیل رفتار نامناسب برکنار شده است. به گزارش بلومبرگ، کریس برت در بهار ۲۰۲۴ توسط چندین کارمند زن به رفتار نامناسب متهم شد و هیئت مدیره شرکت پس از انجام تحقیقات، او را اخراج کردند. براساس گزارش جیسون شرایر حداقل هشت کارمند زن علیه برت به شرکت شکایت کردند.

پس از آن یک تحقیق انجام شد و نشان داد که برت به کارمندان رده پایین‌تر می‌گفت که جذاب هستند و از آن‌ها می‌خواست که جرئت یا حقیقت بازی کنند. علاوه‌بر‌این برت به‌طرز عجیبی ثروت و قدرت خود را در داخل شرکت به نمایش می‌گذاشت و به دیگران می‌گفت که می‌تواند به پیشرفت شغلی آن‌ها کمک کند.

جیسون شرایر می‌گوید: «برت در بخش‌های مختلف استودیو با زنان دوست می‌شد و سپس انبوهی از پیام‌های متنی را برای آن‌ها می‌فرستاد. محتوای این پیام‌ها مرز بین زندگی حرفه‌ای و شخصی را محو می‌کرد.» کریس برت در بیانیه‌ای که به بلومبرگ ارائه شده، به‌خاطر ایجاد احساس ناراحتی در کارمندان عذرخواهی کرده و گفته که هرگز چنین قصدی نداشته است.

او در بیانیه خود می‌گوید: «احساس می‌کنم که همیشه با صداقت رفتار کرده‌ام. همواره به همکارانم که بسیاری از آن‌ها را نزدیک‌ترین دوستان خود می‌دانم، احترام گذاشته‌ام و از آن‌ها حمایت کرده‌ام. من هرگز متوجه نشدم که ارتباطاتم ناخواسته هستند و می‌توانند باعث ناراحتی کسی شوند. اگر کسی در تعامل با من چنین احساسی داشته است، صمیمانه از او عذرخواهی می‌کنم.»

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات