ویچر ۴ به‌زودی وارد مرحله اصلی تولید می‌شود

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو بازی The Witcher 4
استودیو CD Projekt RED برای ورود به مرحله اصلی توسعه بازی The Witcher 4 آماده می‌شود.
تبلیغات

بازی The Witcher 4 پروژه بزرگ بعدی استودیو CD Projekt RED خواهد بود که برای مدتی در مرحله پیش-تولید به‌سر می‌برد. مدتی قبل سی‌دی پراجکت از ورود این بازی به مرحله اصلی توسعه در سال ۲۰۲۴ خبر داد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویچر ۴ پیشرفت خوبی در تولید داشته است تا بتواند به این برنامه پایبند بماند.

پیوتر نیلوبوویچ از استودیو سی‌دی پراجکت در کنفرانس مالی سه‌ماهه اخیر استودیو اعلام کرد که بازی The Witcher 4 به‌زودی از مرحله پیش-تولید خارج می‌شود و وارد مرحله اصلی توسعه خواهد شد. او در این خصوص توضیح داد: «تیم سازنده پروژه Polaris که با تمام قوا روی نسخه بعدی ویچر کار می‌کند، پیشرفت قابل‌توجهی در زمینه توسعه داشته است که ما را قادر می‌سازد تا به‌زودی پیش-تولید را به پایان برساینم و این پروژه را به مرحله تولید کامل ببریم.»

پیوتر نیلوبوویچ به دنباله بازی Cyberpunk 2077 با اسم رمز Orion نیز اشاره کرد که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. او در در این‌باره اظهار داشت: «در طول ۶ ماه گذشته، شعبه بوستون استودیو سی‌دی پراجکت درگیر توسعه دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ بود. در این استودیو گروهی از توسعه‌دهندگان باسابقه CD Projekt RED با کمک توسعه‌دهندگان بااستعداد تازه روی آماده‌سازی شرایط برای تولید نسخه دیگری از سابیرپانک با اسم رمز Orion کار می‌کنند.»

مدتی قبل داگ کاکل، صداپیشه گرالت در بازی‌ها و انیمه‌های سریالی مجموعه طی مصاحبه با Fall Damage از بازگشت گرگ سفید در نسخه بعدی ویچر خبر داد: «درحال‌حاضر ویچر ۴ معرفی شده است و نمی‌توانم چیزی درباره این بازی بگویم. گرالت در این بازی حضور خواهد داشت و تنها نمی‌دانیم که این کاراکتر تا چه اندازه در داستان نقش دارد. بازی The Witcher 4 روی گرالت تمرکز نخواهد کرد و در نسخه چهارم دیگر به این شخصیت پرداخته نمی‌شود.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات