بازی The Legend of Heroes: Trails in the Sky FC Remake معرفی شد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
بازی The Legend of Heroes: Trails in the Sky FC Remake
نسخه ریمیک بازی The Legend of Heroes: Trails in the Sky FC با بازسازی کامل و سه‌بعدی دنیای بازی و قابلیت Fast Travel بین شهرهای آن برای نینتندو سوییچ معرفی شد.
تبلیغات

احتمالاً بزرگ‌ترین بازی معرفی شده در جریان برنامه Partner Showcase نینتندو، The Legend of Heroes: Trails in the Sky the 1st Remake باشد که یک نسخه بازسازی شده کامل (ریمیک) از بازی Trails in the Sky FC، اولین قسمت از سری Trails است و در سال ۲۰۲۵ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که عرضه‌ی این بازی، آغازگر مسیر معرفی بازی جدید این مجموعه باشد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

با استفاده از موتور گرافیکی اختصاصی Falcom، برای اولین‌بار دنیای Liberl را در ریمیک بازی The Legend of Heroes: Trails in the Sky FC به‌طور کامل و به‌صورت سه‌بعدی مشاهده خواهیم کرد. متن منتشر شده در وبسایت رسمی استودیوی سازنده بازی (که توسط DeepL ترجمه شده است) تأیید می‌کند که در این بازی می‌توان به‌صورت لحظه‌ای و سریع بین شهرها جا‌به‌جا شد. سیستم مبارزات بازی نیز بدون نمایش صفحه‌ی لودینگ یا مناطق دیگر آغاز می‌شوند و برخلاف بازی Trails through Daybreak، در این بازی مکانیزم real-time مبارزات وجود ندارد.

بازی The Legend of Heroes: Trails in the Sky the 1st فعلاً فقط برای نینتندو سوییچ تأیید شده است. هرچند که می‌توانیم منتظر اعلام عرضه‌ی بازی در آینده برای پلتفرم‌ها احتمالی دیگر هم باشیم. Falcom همچنین در نظر دارد تا بازی The Legend of Heroes: Trails through Daybreak 2 را اوایل سال ۲۰۲۵ برای بازار غرب نیز عرضه کند.

The Legend of Heroes: Trails in the Sky یک بازی نقش آفرینی و تک نفره، ساخته‌ی استودیوی Nihon Falcom است که در سال ۲۰۰۴ برای پلتفرم‌های مختلفی مانند PSP و PS Vita منتشر شده بود. این بازی اولین نسخه از سری Trails محسوب می‌شود که خود بعدها به‌عنوان یک سری از زیرمجموعه‌ی The Legend of Heroes معرفی شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات