اسکوئر انیکس بازی‌ های بیشتری را برای ایکس باکس منتشر خواهد کرد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت بازی Final Fantasy XIV نسخه ۲۰۱۰
تهیه‌کننده Final Fantasy 14 می‌گوید بازی‌های بیشتری توسط اسکوئر انیکس برای ایکس باکس منتشر خواهد شد.
تبلیغات

نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده Final Fantasy 14 در مصاحبه اخیر خود با رسانه یوروگیمر نظرات جدیدی را در مورد پلتفرم ایکس باکس ارائه کرد. او اظهار داشت: «پس از انتشار Final Fantasy 14 برای ایکس باکس با استقبال شدیدی از سوی کاربران این پلتفرم مواجه شدیم. فیل اسپنسر برای بهبود روابط دو شرکت تلاش زیادی کرد؛ بنابراین می‌خواهیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و رابطه خود را با گیمرهای ایکس باکس عمیق‌تر کنیم.

Final Fantasy 14 آغازکننده این ماجرا است؛ زیرا اسکوئر انیکس می‌خواهد بازی‌های بیشتری را برای ایکس باکس منتشر کند.» نائوکی یوشیدا همچنین به بازار ایکس باکس در ژاپن اشاره کرد و گفت: «تعداد کاربران ایکس باکس در بازار ژاپن بسیار کم است؛ بنابراین طبیعی است که توسعه‌دهندگان به پلتفرم‌های دیگر علاقه بیشتری داشته باشند.»

سال پیش شایعه شده بود که یوشیدا در حال بازسازی Final Fantasy 9 است؛ اما او این شایعه را تکذیب کرد و گفت که در چنین پروژه‌ای حضور ندارد. مدتی پیش نیز اعلام شد که بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) ازطریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات