تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 6 گیم پلی بخش زامبی بازی را نمایش می‌دهد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
زامبی تا دندان مسلح در بازی Call of Duty: Black Ops 6 Zombies
جدیدترین تریلر حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 6 به مبارزه با انواع زامبی‌ها در شهر لیبرتی فالز می‌پردازد.
تبلیغات

طرفداران مجموعه کالاف دیوتی به‌لطف برگزاری رویداد اخیر Call of Duty NEXT اطلاعات زیادی درباره آینده این مجموعه به‌خصوص بازی Call of Duty: Black Ops 6 و حالت زامبی آن به‌دست آوردند. اکتیویژن در این رویداد تریلری اختصاصی از حالت زامبی آینده به اشتراک گذاشت که در آن می‌توانیم نگاهی به شهر لیبرتی فالز (Liberty Falls) به‌عنوان دومین نقشه این حالت داشته باشیم. این شهر شامل محیط‌های آفتابی و خیابان‌‌های سرسبز است که توسط انبوهی از زامبی‌ها به آلودگی کشیده شده است.

در تریلر رونمایی لیبرتی فالز می‌توانیم بازگشت سلاح Jet Gun از بازی Black Ops 2 را ببینیم. همچنین Mega Abomination به‌عنوان یک دشمن سرسخت از بازی Modern Warfare 3 به حالت زامبی آینده خواهد آمد. حالت زامبی Black Ops 6 به بازیکن‌ها امکان تبدیل شدن به زامبی‌های قدرتمند و سلاخی دشمنان را می‌دهد.

بااینکه تاکنون جزئیات و نمایش‌های مختلفی از حالت زامبی آینده پخش شده است، اکتیویژن هنوز جزئیات داستانی درباره ادوارد ریشتوفن و سامانتا ماکسیس را به اشتراک نگذاشته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم داستان این دو شخصیت چگونه در حالت زامبی پیش خواهد رفت؛ به‌خصوص که سامانتا قرار است نقش آنتاگونیست داستان را ایفا کند.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات