کرش بندیکوت در بازی Astro Bot حضور خواهد داشت

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
کرش بندیکوت و Astro Bot
کرش بندیکوت، یکی از چهره‌های نمادین پلی استیشن در بازی Astro Bot حضور خواهد داشت.
تبلیغات

کرش بندیکوت، شخصیتی که مالکیت آن در اختیار اکتیویژن بلیزارد، یکی از زیرمجموعه‌های ایکس باکس قرار دارد، در Astro Bot، بازی انحصاری آینده پلی استیشن 5 حضور خواهد داشت. همان‌طور که در یک پست وبلاگی پلی استیشن درباره طراحی شخصیت‌های بازی Astro Bot فاش شده است، کرش بندیکوت درکنار شخصیت‌های محبوب دیگری مانند کریتوس از God of War و الوی از Horizon ظاهر خواهد شد. بنابراین کرش با آن ظاهر بامزه و خنده‌دارش قرار است در یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز شرکت کند.

در بخشی از این پست نیکولاس دوسیت، کارگردان بازی Astro Bot توضیح می‌دهد: «با وجود همه این شخصیت‌ها، چشم‌ها بسیار مهم هستند، گاهی اوقات چشم‌های LED برای برخی شخصیت‌ها کار نمی‌کردند، زیرا طراحی اصلی بسیار وابسته به اندازه یا رنگ مردمک‌ها بود. بنابراین برای موارد خاص کارتونی‌تر مانند کرش بندیکوت یا Ape Escape، بات‌ها یک ماسک می‌پوشند تا به حل این مشکل کمک کنند.»

کرش بندیکوت یکی از مجموعه‌های نمادین و قدیمی پلی استیشن است که توسط استودیو ناتی داگ، سازنده مجموعه‌های The Last of Us و Uncharted خلق شده است، با‌این‌حال این حقوق مربوط‌به این سری پس از چند باز دست به‌دست شدن، سرانجام در اختیار خانواده ایکس باکس قرار گرفته است.

این مجموعه در سال ۲۰۰۸ تحت کنترل اکتیویژن قرار گرفت، زمانی‌که این شرکت با ویوندی، تولید کننده اصلی ادغام شد. پس از آن در سال ۲۰۲۳ شاهد خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت به مبلغ ۶۸/۷ میلیارد دلار بودیم که در نتیجه آن کرش بندیکوت نیز به یکی از مجموعه‌های ایکس باکس تبدیل شد.

آخرین نسخه از کرش بندیکوت با نام Crash Bandicoot 4: It's About Time در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. پس از آن قرار بود نسخه پنجمی از این مجموعه ساخته شود که درنهایت به خاطر فروش نسخه چهارم و تمرکز روی پروژه‌های لایو سرویس شاهد کنسل شدن ساخت آن بودیم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات