تریلر جدید Harry Potter: Quidditch Champions قوانین بازی را نشان می‌دهد

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
هری پاتر و دراکو مالفوی به دنبال گوی پرنده در بازی Harry Potter: Quidditch Champions
ویدیو گیم‌پلی جدید Harry Potter: Quidditch Champions قوانین و اصول بازی را برای طرفداران شرح می‌دهد.
تبلیغات

بازی Harry Potter: Quidditch Champions پس از انتشار به بازیکنان اجازه خواهد داد تا به دنیای ورزش‌های جادویی پا بگذارند و با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه آن، شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که قوانین مسابقات و ویژگی‌های آن را به ما نشان می‌دهد.

این ویدیو علاوه‌بر نمایش اصول اولیه مانند موقعیت‌های مختلف و سبک بازی منحصربه‌فرد هر تیم، به گزینه‌های مختلفی که در حالت‌های تک‌نفره و چندنفره ارائه خواهد شد نیز می‌پردازد و باز هم تکرار می‌کند که بازی Harry Potter: Quidditch Champions فاقد خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهد بود.

قوانین این بازی با آنچه که شما از قبل می‌دانید تفاوت‌هایی خواهد داشت. در فیلم‌ها یاد گرفتیم که گرفتن گلدن اسنیچ فورا مسابقه را به پایان می‌رساند؛ اما در بازی Harry Potter: Quidditch Champions گرفتن گوی فقط ۳۰ امتیاز به شما می‌دهد و تنها راه برای پایان بازی این است که زمان تمام شود یا یکی از تیم‌ها به امتیاز ۱۰۰ برسد.

بازی Harry Potter: Quidditch Champions در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و سرویس پلی استیشن پلاس منتشر می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ آن نیز در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات