شینجی میکامی: Monster Hunter جا برای Dino Crisis جدید را تنگ کرده است

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
بازی Dino Crisis
خالق مجموعه Dino Crisis فکر می‌کند که سری Monster Hunter جای آن را پر کرده است و فضای زیادی برای بازی جدید این مجموعه وجود ندارد.
تبلیغات

شینجی میکامی، خالق مجموعه بازی‌های Dino Crisis گفته است که از شنیدن اینکه طرفداران خواهان بازی‌های بیشتری از این سری هستند، تعجب کرده است. او در مصاحبه جدیدی که با یوروگیمر داشت، گفت که وقتی در مورد علاقه طرفداران به یک بازی جدید داینو کرایسیس پرسیده شد، بسیار تعجب کرد. او اشاره کرد که کپکام قبلا بازار مبارزه با دایناسورها را با یک سری دیگر پر کرده است. او در این رابطه گفت: «شگفت‌انگیزی دایناسورها و کارهایی که می‌توانید با آن‌ها انجام دهید، در سال‌های اخیر توسط مانستر هانتر به خوبی پوشش داده شده است.»

میکامی ادامه داد و گفت که مطمئن نیست درحالی‌که مجموعه Monster Hunter کپکام همچنان اینقدر محبوب است، جایی برای سری Dino Crisis وجود داشته باشد. او گفت: «بنابراین حتی اگر تصمیم بگیرم یک بازسازی یا نسخه جدیدی از داینو کرایسیس بسازم، واقعا احساس نمی‌کنم فضای زیادی برای این نوع بازی وجود داشته باشد، فقط به این دلیل که Monster Hunterبه یک بازی بزرگ تبدیل شده است.»

شینجی میکامی با کلاه سفید

مجموعه داینو کرایسیس از سال ۱۹۹۹ کار خود را آغاز کرد و توسط بسیاری از افراد Resident Evil دایناسوری نام گرفت. این بازی به قدری موفق بود که دو دنباله نیز برای آن ساخته شد. آخرین نسخه این سری بازی Dino Crisis 3 است که در ۲۰۰۳ به‌طور انحصاری برای کنسول ایکس باکس منتشر شد.

اوایل سال ۲۰۲۴، کپکام یک نظرسنجی برگزار کرد که در آن از طرفداران پرسید آیا خواهان بازی‌های جدید از برخی مجموعه‌های قدیمی از جمله Dino Crisis هستند یا خیر. درحالی‌که نظرسنجی کپکام به معنای آن نیست که نسخه جدیدی از Dino Crisis در حال ساخت است، اما نشان می‌دهد که کپکام به بازگرداندن مجموعه‌های قدیمی‌تر خود فکر می‌کند و به‌دنبال بازخورد طرفداران است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات