بازی Darkest Dungeon 2 کمپین های داستانی رایگان دریافت می‌کند

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بازی Darkest Dungeon 2
استودیو رد هوک نحوه انتشار کمپین رایگان Kingdoms و بسته الحاقی پولی Inhuman Bondage را برای بازی Darkest Dungeon 2 اعلام کرد.
تبلیغات

بازی Darkest Dungeon 2 از استودیو Red Hook ماه گذشته برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه شد. حال طرفداران تمایل دارند درباره نحوه انتشار کمپین رایگان و مستقل آینده به‌نام Kingdoms جزئیات بیشتری به‌دست آورند. درهمین‌راستا تیم سازنده در صفحه استیم بازی تایید کرد کمپین Kingdoms در سه قسمت عرضه می‌شود که اولین قسمت آن باعنوان Hunger of the Beast Clan برای سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. هر قسمت از کمپین Kingdoms روی تهدیدی متفاوت تمرکز دارد.

همانطورکه از نام قسمت اول مشخص می‌شود، داستان آن درباره مبارزه بازیکن با اعضای Beastmen برای دفاع از قلمرو و ارتقای مسافرخانه‌ها خواهد بود. علاوه‌براین استودیو رد هوک یک بسته الحاقی پولی به‌نام Inhuman Bondage را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این بسته الحاقی یک ناحیه پاداشی جدید به‌نام Catacombs را به بازی اضافه می‌کند که از نظر اندازه مشابه The Sluice خواهد بود. در این ناحیه آیتم‌های تازه و انواع دشمنان جدید که قدرت‌های تراوش و خوردنگی دارند، در مسیر بازیکن قرار خواهند گرفت.

این ناحیه برای استفاده ازطریق کمپین اصلی و کمپین Kingdoms در دسترس خواهد بود و پاداش‌های ارزشمندی را برای بازیکن‌های ریسک‌پذیر به‌همراه دارد. علاوه‌براین موارد ناحیه جدید گروه تازه‌ای از قهرمان‌ها را اضافه می‌کند که هنوز هویت مشخصی ندارند اما در استفاده از مکانیسم‌های زره و تجهیزات مهارت بالایی خواهند داشت و داستان اورجینال خود را روایت می‌کنند.

بازی Darkest Dungeon 2 هم‌اکنون برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات