تریلر زمان عرضه Astro Bot دنیای جذاب بازی را به تصویر می‌کشد

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سرگرم بودن ربات با گل در بازی Astro Bot Rescue Mission
تریلر زمان عرضه Astro Bot جذابیت‌های بازی را به نمایش می‌گذارد و سعی می‌کند هیجان طرفداران را برای تجربه آن افزایش دهد.
تبلیغات

طرفداران Astro Bot سال‌ها است که منتظر تجربه یک بازی بزرگ از مجموعه مورد علاقه خود هستند و سرانجام در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهند رسید. یک هفته مانده به انتشار Astro Bot، سونی تریلر زمان عرضه آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این بازی به‌عنوان یک تجربه ۱۲ تا ۱۵ ساعته شناخته می‌شود و بیش از ۸۰ مرحله در کهکشان‌های متفاوت خواهد داشت که در سه درجه دشواری مختلف قرار می‌گیرند.

همچنین بیش از ۷۰ نوع دشمن جدید، ۳۰۰ بات برای نجات و تعداد زیادی اسکین براساس دیگر فرنچایزهای فرست پارتی پلی استیشن در بازی وجود خواهد داشت. همان‌طور که در تریلر نشان داده می‌شود، بازیکنان می‌توانند از توانایی‌های شخصیت‌های خاصی نیز استفاده کنند؛ به‌عنوان مثال تبر معروف کریتوس از مجموعه God of War در بازی وجود خواهد داشت و قابل استفاده خواهد بود. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر مذکور بپردازید:

دانلود از آپارات

همچنین تایید شده است که مراحل بیشتری در قالب یک بسته‌الحاقی رایگان به بازی اضافه خواهند شد؛ اما زمان آن هنوز مشخص نیست. Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود و هیچ برنامه‌ای برای پشتیبانی از PS VR2 وجود ندارد. همچنین قیمت بازی ۶۰ دلار خواهد بود و نقدهای آن در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) منتشر خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات