پلی استیشن 5 پرو قیمتی بی‌سابقه خواهد داشت

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
کنترلر دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 از نمای نزدیک
به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا معرفی پلی استیشن 5 پرو باقی نمانده است؛ کنسولی که احتمالا با قیمتی بی‌سابقه روانه بازار می‌شود.
تبلیغات

بیل‌بیل-کان، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه، اخیرا با انتشار تصویری از طراحی پلی استیشن 5 پرو اعلام کرد که این کنسول در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور/مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. با فاصله کوتاهی، گزارش‌های دیگری منتشر شد که جزئیات بیشتری از کنسول میان-نسلی سونی دردسترس قرار داد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که در گزارش جدیدی به عرضه کنسول PS5 Pro در ماه دسامبر ۲۰۲۴ (آذر ۱۴۰۳) با قیمتی بی‌سابقه اشاره شده است.

این گزارش از عرضه کنسول پلی استیشن 5 پرو در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۳ (۶ دسامبر ۲۰۲۴) در سراسر جهان حکایت دارد. به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی برای معرفی این کنسول قدرتمند در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر ۲۰۲۴) ازطریق انتشار پست جدیدی در بلاگ پلی استیشن آماده می‌شود. علاوه‌براین، در این گزارش می‌خوانیم که مدل دیجیتال کنسول PS5 Pro با قیمت ۵۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد که ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل دیسک‌خور پلی استیشن 5 معمولی است.

البته ظاهرا طرفدارها برای خریداری مدل دیسک‌خور قدرتمندترین کنسول پلی استیشن 5 باید ۶۹۹ دلار بپردازند. شاید عرضه کنسول PS5 Pro با چنین قیمتی غیرممکن به‌نظر برسد، اما جف گراب، یکی از افشاگرهای سرشناس نیز به قیمت مشابهی اشاره کرده بود. جف گراب اخیرا با اشاره به برگزاری قریب‌الوقوع یک رویداد State of Play اظهار داشت که کنسول پلی استیشن 5 پرو می‌تواند تا ۷۰۰ دلار قیمت داشته باشد: «قیمت ۷۰۰ دلاری هنوز منطقی به‌نظر می‌رسد.»

جف گراب باتوجه‌به قیمت ۵۹۹ دلاری ایکس باکس سری ایکس ۲ ترابایتی دیسک‌خور می‌گوید که امکان عرضه پلی استیشن 5 پرو با قیمت ۶۹۹ دلار وجود دارد. نظر به اینکه زمان زیادی تا شروع ماه سپتامبر باقی نمانده است، طرفدارها احتمالا نباید زمان زیادی را برای معرفی کنسول PS5 Pro منتظر بمانند. بسیاری از گزارش‌ها به رونمایی از این کنسول میان-نسلی در ماه سپتامبر اشاره دارند؛ بنابراین سونی باید به‌زودی خود را برای انتشار اطلاعات رسمی آماده کند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات